Aplikacja reorganizacji Reorganizacja zapytań dystrybucji służy do reorganizacji zapytań o dystrybucję. Poniżej znajdują się opisy sposobu korzystania z aplikacji reorganizacji i jej parametrów. Informuje również o skutkach reorganizacji.
Zapytania o reorganizację są wykonywane przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Opis tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji Zlecenia reorganizacji. Zawiera ona również procedurę uruchamiania zapytania o reorganizację.
Różne wnioski o reorganizację są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim za pomocą zlecenia reorganizacji. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, często należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest to jedyny sposób na rozwiązanie przypadków użycia. Sekwencję tę można znaleźć w dokumentacji Kolejność reorganizacji.
Definicja terminów
Aplikacja działająca w tle – aplikacja działająca w tle to aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. Może zostać otwarta przez zadanie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub przez inną aplikację.
Reorganizacja – reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga serii pomyślnie zakończonych kontroli. Reorganizacja usuwa również wszelkie obiekty biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.
Aplikacje reorganizacji – aplikacje działające w tle o specjalnym zastosowaniu Reorganizacja. Aplikacje reorganizacji służą do reorganizacji danych podstawowych i danych transakcji zgodnie z określonymi kryteriami.
Zlecenie reorganizacji – zlecenie przetwarzania, które wywołuje tylko jedną lub więcej aplikacji reorganizacji. Aplikacje reorganizacji są wywoływane w indywidualnie zdefiniowanej kolejności, która uwzględnia zależności kolejności.
Opis
Aplikacja reorganizacji Reorganizacja zapytań dystrybucyjnych służy do reorganizacji zapytań dystrybucji. Wykorzystywane są zapytania dystrybucji oznaczone znacznikiem usuwania. To, czy dane zlecenie dystrybucji zostanie faktycznie zreorganizowane, zależy od następujących warunków wstępnych.
Warunki wstępne
Warunkiem wstępnym reorganizacji zapytania dystrybucji jest posiadanie znacznika usuwania. Tylko wtedy zostanie ono uwzględnione w reorganizacji. Muszą być również spełnione następujące wymagania.
- Zlecenie dystrybucji musi mieć status Zakończone.
- Jeśli zapytanie dystrybucji jest przywoływane w zleceniach dystrybucji, te zlecenia dystrybucji muszą zostać zreorganizowane przed zapytaniem dystrybucji.
Skutki
Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, zapytanie dystrybucji jest reorganizowane. Następujące dane zlecenia dystrybucji, które ma zostać zreorganizowane, zostaną fizycznie usunięte:
- nagłówek zapytania dystrybucji
- wszystkie pozycje zlecenia dystrybucji
- wszystkie przypisania partnera dostawy i odbiorcy dostawy lub przypisania lokalizacji magazynu docelowego i źródłowego należące do zlecenia dystrybucji
Identyfikacja (rodzaj i numer) zreorganizowanego zapytania dystrybucji jest zapisywana wraz z identyfikatorem GUID w jednostce biznesowej Dane reorganizacji dokumentu.
Parametry
Aplikacja reorganizacji ma następujące parametry:
- Maksymalny czas działania – przedział czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostanie najpóźniej zakończona. Wartość domyślna to dziesięć minut.
- Tryb eksportu – to, czy i co jest eksportowane do archiwizacji, można ustawić za pomocą trybu eksportu. Można wybrać następujące tryby eksportu:
- Nie eksportuj
- Eksportuj wszystkie atrybuty
- Eksportuj z filtrem
Ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksport danych.
Tryb eksportu jest dostępny tylko wtedy, gdy aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych.
- Folder docelowy – służy do archiwizacji zreorganizowanych danych. Archiwizacja odbywa się w podfolderze z nazwą bazy danych OLTP. Poniżej tego folderu tworzony jest kolejny folder dla każdej jednostki biznesowej, w którym przechowywane są rzeczywiste pliki archiwum. Wartością domyślną jest podfolder usr/archive w ścieżce serwera plików serwera aplikacji systemu ERP.
- Filtr eksportu – przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w tym polu można określić filtr eksportu, który będzie używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksportuj dane.
To pole jest dostępne tylko wtedy, gdy eksport obiektów biznesowych, które mają zostać zreorganizowane, jest również możliwy za pośrednictwem aplikacji Eksport danych.
Obiekty biznesowe, których dotyczy zmiana
Reorganizacja ma wpływ na następujące obiekty biznesowe.
Zreorganizowane obiekty biznesowe:
- Nazwa: Zapytania dystrybucji
com.cisag.app.multiorg.obj.DistributionRequest
- Nazwa: Pozycja zapytania dystrybucji
com.cisag.app.multiorg.obj.DistributionRequestDetail
- Nazwa: Żądanie dystrybucji-przypisanie odbiorcy dostawy
com.cisag.app.multiorg.obj.DistributionRequestDelCustomerAssignment
- Nazwa: Przypisanie zapytania dystrybucji do partnera dostawy
com.cisag.app.multiorg.obj.DistributionRequestDelSupplierAssignment
- Nazwa: Przypisanie lokalizacji przechowywania źródła/przeznaczenia żądania dystrybucji
com.cisag.app.multiorg.obj.DistributionRequestStorageAssignment
Nowe obiekty biznesowe:
- Nazwa: Dane reorganizacji dokumentu
com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganisationData
- Nazwa: Dane reorganizacji pozycji dokumentu
com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganisationData