Reorganizacja zapytań ofertowych sprzedaży

Aplikacja w tle Reorganizacja zapytań ofertowych sprzedaży służy do reorganizacji zapytań ofertowych sprzedaży. Poniżej znajdują się między innymi opisy sposobu korzystania z aplikacji reorganizacji i jej parametrów. Zawiera także informację o skutkach reorganizacji.

Reorganizację są wykonywane przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Opis tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji zleceń reorganizacji. Zawiera ona również procedurę uruchamiania reorganizacji.

Różne wnioski o reorganizację są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim za pomocą zlecenia reorganizacji. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, często należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest to jedyny sposób na rozwiązanie przypadków użycia. Sekwencję tę można znaleźć w dokumentacji sekwencji reorganizacji.

Definicje terminów

Aplikacja działająca w tle

Aplikacja działająca w tle to aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. W Comarch ERP Enterprise aplikacja działająca w tle może zostać otwarta przez zadanie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub przez inną aplikację.

Reorganizacja

Reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga serii pomyślnie zakończonych kontroli. Reorganizacja usuwa również wszelkie obiekty biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.

Aplikacja reorganizacji

Aplikacje reorganizacji są aplikacjami działającymi w tle ze specjalnym zastosowaniem Reorganizacja. Aplikacje reorganizacji służą do reorganizacji danych podstawowych i danych transakcji zgodnie z określonymi kryteriami.

Zlecenie reorganizacji

Zlecenie reorganizacji opisuje reorganizację obiektów biznesowych w określonej kolejności. W tym celu kilka aplikacji do reorganizacji jest wywoływanych jedna po drugiej w kolejności reorganizacji. Pozwala to na uwzględnienie zależności sekwencji.

Opis aplikacji

Aplikacja reorganizacji Reorganizacja zapytań ofertowych sprzedaży służy do reorganizacji zapytań. Wywoływane są zapytania ofertowe sprzedaży, dla których wstawiono znacznik usuwania. To, czy dane zapytanie sprzedaży zostanie faktycznie zreorganizowane, zależy od następujących warunków wstępnych.

Wskazówka
Wniosek o reorganizację jest wykonywany za pośrednictwem aplikacji Zlecenia reorganizacji. Więcej informacji na temat tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji zamówień reorganizacji.

Warunki wstępne

Warunkiem wstępnym reorganizacji zlecenia sprzedaży jest posiadanie przez nie znacznika usuwania. Tylko wtedy zostanie ono uwzględnione w reorganizacji. Muszą być również spełnione następujące wymagania:

  • zapytanie o sprzedaż musi mieć status Zakończone.
  • żadne dokumenty odpowiadające następującym typom dokumentów nie mogą być powiązane z tym zapytaniem o sprzedaż:
    • Oferta sprzedaży
  • jeśli z zapytaniem ofertowym sprzedaży powiązany jest dokument szybkiej rejestracji sprzedaży, musi on mieć status Zakończony lub Rozpoczęto reorganizację.

Skutki

Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, zapytanie o sprzedaż jest reorganizowane. Następujące dane zapytania sprzedaży, które ma zostać zreorganizowane, są fizycznie usuwane:

  • Nagłówek zapytania ofertowego sprzedaży
  • Wszystkie pozycje zapytania
  • Wszystkie wartości w jednostkach biznesowych dla zezwoleń należących do zapytania ofertowego sprzedaży

Identyfikacja (rodzaj i numer) zreorganizowanego zapytania sprzedaży jest zapisywana wraz z identyfikatorem GUID w jednostce biznesowej Dane reorganizacji dokumentu.

Parametry

Aplikacja reorganizacji ma następujące parametry:

  • Maksymalny czas działania – maksymalny okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostanie zakończona.

Wartość domyślna to dziesięć minut.

  • Tryb eksportu – może być użyty do ustawienia, czy i co jest eksportowane do archiwizacji. Można wybrać następujące tryby eksportu:
    • Nie eksportuj
    • Eksportuj wszystkie atrybuty
    • Eksportuj z filtrem

Ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksportuj dane.

Tryb eksportu jest dostępny tylko wtedy, gdy aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych.

  • Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w tym polu można określić filtr eksportu, który będzie używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksportuj dane.

To pole jest dostępne tylko wtedy, gdy możliwe jest wyeksportowanie obiektów biznesowych do reorganizacji za pomocą aplikacji Eksport danych.

Jednostki biznesowe, których dotyczy reorganizacja

Reorganizacja ma wpływ na następujące obiekty biznesowe:

Zreorganizowane obiekty biznesowe:

  • Zapytanie ofertowe sprzedaży

com.cisag.app.sales.obj.RequestForProposal

  • Pozycje zapytania ofertowego sprzedaży

com.cisag.app.sales.obj.RequestForProposalDetail

  • Uprawnienia organizacji dokumentów

com.cisag.app.multiorg.obj.DocumentOrganisationAuthorization

Nowe obiekty biznesowe

  • Dane reorganizacji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganisationData

  • Dane reorganizacji pozycji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganisationData

Czy ten artykuł był pomocny?