6.4 z zainstalowaną poprawka CEE640PB-Fix09 i rozszerzeniem Serwis w wersji 45.6:6.4.0
Nowa podfunkcja: Planowanie serwisu w aplikacji Konfiguracja
Obszar: Serwis
Aplikacja: Konfiguracja
Kategoria: Nowa funkcja
Opis: W aplikacji Konfiguracja, w funkcji Serwis została dodana nowa podfunkcja Planowanie serwisu, umożliwiająca wprowadzenie ustawień dla procesów planowania w module Serwis.
Tryb projektowania w aplikacji Zgłoszenia serwisowe
Obszar: Serwis
Aplikacja: Zgłoszenia serwisowe
Widok: Standard
Pole/Kolumna: Planowane rozpoczęcie
Kategoria: Nowe pola, nowa zakładka
Opis: Cała tabela w aplikacji Zgłoszenia serwisowe została zmieniona: wprowadzono obsługę trybu projektowania, umożliwiono dodawanie widoków i kolumn. Nową kolumnę Planowany początek można dodać za pomocą opcji [Wybierz kolumny] pod przyciskiem [Ustaw właściwości zapytań i wyników] w tabeli pozycji. Opcja jest aktywna w trybie projektowania.
Aktualizacja danych: UPDAPV010271 – ustawia planowane rozpoczęcie zgłoszenia serwisowego na podstawie czasu utworzenia.
Harmonogramowanie zgłoszeń serwisowych
Obszar: Serwis
Aplikacja: Zgłoszenia serwisowe
Proces: Automatyczne harmonogramowanie zgłoszeń serwisowych
Kategoria: Rozszerzenie
Opis: Utworzenie nowego zgłoszenia serwisowego zostało rozszerzone o automatyczne harmonogramowanie całego zgłoszenia, jego zadań oraz zasobów planowanych do użycia. Harmonogramowanie uwzględnia różne parametry, takie jak możliwości zasobów, przypisany model czasu tygodniowego oraz bieżące rezerwacje wynikające ze zleceń produkcyjnych lub innych zgłoszeń serwisowych. Daty planowanego początku i końca usługi są widoczne w zakładce Harmonogramowanie.
Zgłoszenie serwisowe będzie harmonogramowane, jeśli zajdzie jedna z poniższych sytuacji: zmiana czasu Planowanego rozpoczęcia, dodanie nowego elementu lub usunięcie istniejącego, zmiana zasobu w elemencie, zmiana czasu ustawiania lub przetwarzania.
Planowanie usług: rozszerzenia w zadaniach Serwisowych
Obszar: Serwis
Aplikacja: Zadania serwisowe, Lista: Zadania serwisowe, Zaktualizuj planowany czas trwania zadań serwisowych
Akcja: [Zaktualizuj planowany czas trwania zadań serwisowych]
Kategoria: Nowa aplikacja, nowa akcja
Opis: W aplikacjach Zadania Serwisowe oraz Liście: Zadania Serwisowe dodano nową akcję [Zaktualizuj planowany czas trwania zadań serwisowych] do obliczania czasów zadań serwisowych. Dodano także nową aplikację a tle: Zaktualizuj planowany czas trwania zadań serwisowych.
Nowa aplikacja: Kalendarz serwisu
Obszar: Serwis
Aplikacja: Kalendarz serwisu
Kategoria: Nowa aplikacja
Opis: Aplikacja Kalendarz serwisu zapewnia interaktywny kalendarz do zarządzania i przeglądania zgłoszeń serwisowych. Użytkownicy mogą przeglądać zgłoszenia w różnych zakresach czasowych. Aplikacja oferuje zaawansowane opcje filtrowania, aby wyświetlać tylko istotne zgłoszenia na podstawie zdefiniowanych przez użytkownika kryteriów. Dodatkowo możliwe jest przeglądanie szczegółów zgłoszeń, tworzenie nowych lub usuwanie istniejących.
Proces dystrybucji w serwisie: Rozliczenia wewnętrzne
Obszar: Serwis
Aplikacja: Zadania serwisowe, Zgłoszenia serwisowe
Pole/Kolumna: Zadania serwisowe → Pochodzenie ceny, Zgłoszenia serwisowe → Pochodzenie ceny
Kategoria: Nowe pole
Opis: Dodano nowe pole Pochodzenie ceny, umożliwiające ręczne wprowadzanie cen lub pobieranie ich z cennika.
Automatyczne tworzenie dokumentów Zwrot od klienta i Przyjęcia towaru w podfunkcji Tworzenie serwisu w aplikacji Konfiguracja
Obszar: Zarządzanie systemem
Aplikacja: Konfiguracja
Podfunkcja: Tworzenie serwisu
Pole/Kolumna: Rodzaj zwrotu od klienta, Rodzaj przyjęcia towaru, Numer dokumentu zewnętrznego, Magazyn
Kategoria: Nowe pole
Opis: Dodano nowe pola do funkcji Tworzenie serwisu w konfiguracji. Pola pozwalają określić dane domyślne dla dokumentów tworzonych w procesach serwisowych.
Automatyczne tworzenie dokumentów Zwrot od klienta i Przyjęcia towaru w aplikacji Tworzenie serwisu
Obszar: Serwis
Aplikacja: Tworzenie serwisu
Pole/Kolumna: Rodzaj zwrotu od klienta, Rodzaj przyjęcia towaru, Numer dokumentu zewnętrznego, Magazyn, Utwórz przyjęcie towaru i zwrot od klienta (parametr w oknie Tworzenie serwisu)Kategoria: Nowe pola/ parametr
Opis: Aplikacja Tworzenie serwisu została rozszerzona o nowe opcjonalne pola. Można je umieścić w sekcji nagłówka w trybie projektowania. Pola są wstępnie uzupełniane wartościami domyślnymi, które można skonfigurować w aplikacji Konfiguracja w podfunkcji Tworzenie serwisu.
Dodano także nowy parametr Utwórz przyjęcie towaru i zwrot od klienta. Po jego zaznaczeniu system automatycznie wygeneruje przyjęcie towaru oraz zwrot od klienta wraz ze zgłoszeniem serwisowym.
Automatyczne tworzenie dokumentów Zwrot od klienta i Przyjęcia towaru w aplikacji Tworzenie serwisu: krok Zadania Serwisowe
Obszar: Serwis
Aplikacja: Tworzenie serwisu
Krok: Zadania serwisowe
Kategoria: Nowy krok
Opis: Aplikacja Tworzenie serwisu została rozszerzona o nowy krok Zadania serwisowe. Użytkownik może w tym kroku przejrzeć zadania serwisowe oraz materiały, które zostaną dodane do generowanego zgłoszenia serwisowego. Dodatkowo możliwe jest dodawanie, usuwanie i modyfikowanie materiałów typu Pozycja.