W Comarch ERP Enterprise można przypisać status klientom, których dotyczy wycofanie towaru z rynku. W tym celu dostępna jest akcja [Ustaw status klienta] w aplikacjach Akcje wycofywania produktu i Lista: Akcje wycofywania/Klienci.
Status ten może np. opisywać stan komunikacji z klientem. Przykładowo, użytkownik może użyć tego statusu, aby dowiedzieć się, którzy klienci nie odpowiedzieli jeszcze na pismo do klienta.
Niniejszy dokument wyjaśnia strukturę aplikacji Status klienta akcji wycofywania.
Definicje terminów
Akcja wycofywania — akcja wycofywania produktów z rynku jest centralną aplikacją do zarządzania wycofywaniem produktów z rynku. Akcja wycofywania jest wykorzystywana do określenia, które specyfikacje artykułu mają zostać wycofane z łańcucha dostaw oraz w jakiej ilości i przez jakich klientów. Ponadto, w akcji wycofywania gromadzone są również informacje o postępach wycofania.
Klienci — klienci to partnerzy, którzy kupują produkty lub usługi od firmy
Opis aplikacji
Aplikacji Status klienta akcji wycofywania można używać do wprowadzania i edytowania wartości statusu klientów w związku z wycofywaniem produktu. Status klienta może np. opisywać stan komunikacji z klientem.
Zarejestrowane wartości statusu można przypisać do pozycji klienta w akcji wycofywania.
Aplikacja Status klienta akcji wycofywania składa się z nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
W razie potrzeby, użytkownik może wprowadzić w nagłówku kryteria wyszukiwania, a następnie użyć akcji [Aktualizuj], aby wyświetlić odpowiednie informacje w obszarze roboczym.
Poniżej znajduje się szczegółowy opis pól nagłówka:
- Status — w tym polu można wprowadzić identyfikator jako funkcję wyszukiwania statusu klienta akcji wycofywania
- Oznaczenie — użytkownik wprowadza oznaczenie jako funkcję wyszukiwania. Oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator i składa się z dowolnie wybranego tekstu. To samo oznaczenie może występować więcej niż jeden raz. Wyświetlane są wszystkie wpisy pasujące do wprowadzonego oznaczenia.
- Znacznik usuwania — użytkownik może wyszukiwać statusy klientów akcji wycofania ze znacznikiem usuwania, a także statusy klientów akcji wycofania bez znacznika usuwania. W tym celu należy wybrać jedną z następujących pozycji:
- (wszystkie)
- Ze znacznikiem usuwania
- Bez znacznika usuwania
Obszar roboczy
W obszarze roboczym aplikacji Status klienta akcji wycofywania użytkownik może wprowadzać nowe lub edytować istniejące statusy klienta akcji wycofywania. Obszar roboczy aplikacji składa się z tabeli. Dla każdego statusu klienta ryzyka w tabeli wyświetlany jest wiersz z odpowiednimi danymi pod następującymi nagłówkami kolumn:
- Status — ta kolumna zawiera identyfikator statusu klienta akcji wycofywania. Identyfikator statusu klienta jest unikalny w bazie danych OLTP. Może składać się z dowolnie wybieranego tekstu, który można edytować tylko do pierwszego zapisu.
- Oznaczenie — ta kolumna zawiera oznaczenie statusu klienta akcji wycofywania
Konfiguracja
Aplikacja Status klienta akcji wycofywania nie wymaga żadnych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Jednostki biznesowe
Następująca jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Status klienta akcji wycofywania, która jest używana np. do
- Przyporządkowywanie uprawnień
- Definicja działań
- Import lub eksport danych
Status klienta akcji wycofywania
com.cisag.app.inventory.recall.obj.ProductRecallCustomerStatus
Jednostka biznesowa należy do następującej grupy jednostek biznesowych:
com.cisag.app.inventory.OrderData
Uprawnienia
Uprawnienia można przyporządkowywać zarówno przy użyciu ról autoryzacji, jak i poprzez przyporządkowanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w dokumentacji Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Aplikacja Status klienta akcji wycofywania nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.
Przyporządkowania organizacyjne
Dla aplikacji Status klienta akcji wycofywania przyporządkowanie organizacyjne nie jest wymagane.
Funkcje specjalne
Aplikacja Status klienta akcji wycofywania nie posiada żadnych funkcji specjalnych.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Status klienta akcji wycofywania nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.