Zamówienia sprzedaży – Sprzedaż wielokanałowa

Rozszerzenie aplikacji Zamówienia sprzedaży, wspierające sprzedaż wielokanałową udostępnia dodatkową zakładkę w nagłówku (Sprzedaż wielokanałowa) oraz w edytorze pozycji (Sprzedaż wielokanałowa), prezentującą informacje dotyczące zamówień składanych w sklepach internetowych oraz użytych/nabytych bonów. Pola mają charakter informacyjny, nie podlegają edycji. Dane są aktualizowane w momencie importu zmian w zamówieniach sprzedaży za pomocą aplikacji Import dokumentów.

Uwaga
Dodatkowe zakładki są widoczne po wybraniu widoku Sprzedaż wielokanałowa dostępnego pod przyciskiem [Wybierz i organizuj widoki].

Zakładka Sprzedaż wielokanałowa w nagłówku

Zamówienia sprzedaży_zakładka Sprzedaż wielokanałowa

Pola w zakładce działają z następującymi adapterami:

  • Comarch POS – pola Status dostawy oraz Status płatności
  • Cloud – pola Miejsca odbioru, Typ, Miejsce składowania, Partner

Zakładka Sprzedaż wielokanałowa

Na zakładce dostępne są pola:

  • Status dostawy – pole prezentuje status dostawy otwartego zamówienia na podstawie danych wprowadzonych w aplikacji Comarch POS. Statusy możliwe są do zdefiniowania przez użytkownika w aplikacji Klasyfikacje -> Klasyfikacja statusu dostawy SWK
  • Status płatności – status płatności dla zamówienia aktualizowany jest na podstawie zmian dokonanych w aplikacji Comarch POS. Statusy możliwe są do zdefiniowania przez użytkownika w aplikacji Klasyfikacje -> Klasyfikacja statusu płatności SWK
  • Miejsce odbioru – kod miejsca odbioru, wybranego w systemie zewnętrznym jako miejsce odbioru zamówienia
  • Typ – typ miejsca odbioru, wskazanego podczas składania zamówienia w systemie zewnętrznym. Istnieją dwa typy:
    • Wewnętrzny – punkt należący do Comarch ERP Enterprise (np. magazyn)
    • Zewnętrzny – punkt należący do partnera Comarch ERP Enterprise (np. sklep)
  • Miejsce składowania – pole prezentuje identyfikator magazynu, jeśli punkt odbioru jest typu wewnętrznego
  • Partner – jeśli typ punktu odbioru typu zewnętrznego, prezentowany jest identyfikator punktu odbioru partnera

Sekcja Sposoby płatności

Sekcja ma budowę tabeli i składa się z kolumn:

  • Metoda płatności – prezentuje identyfikator i oznaczenie formy płatności użytej do opłacenia zamówienia
  • Numer bonu – wyświetla numer użytego bonu
  • Wartość – wyświetla użytą wartość bonu użytego przy danej metodzie płatności wraz z walutą
Uwaga
Pola Status dostawy oraz Status płatności dostępne są dla adapterów Magento, Shopware, Comarch POS oraz Cloud, natomiast pozostałe pola oraz sekcja Sposoby płatności dostępne są wyłącznie dla zamówień importowanych za pomocą adaptera Cloud.

Zakładka Sprzedaż wielokanałowa w obszarze roboczym

Zakładka prezentuje informacje o nabytych bonach w kolumnach:

  • Rodzaj bonu – wyświetla rodzaj zakupionego bonu
  • Numer bonu – prezentuje numer bonu
Uwaga
Zakładka działa z adapterem Cloud.

Czy ten artykuł był pomocny?