Niniejszy artykuł opisuje aplikację w tle Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów. Aplikacja służy do sprawdzania i uzupełniania danych księgowych, które są dostarczane i importowane w ramach jednorazowego transferu danych w interfejsie PrePostingHeader.
Definicje terminów
Aplikacja w tle — aplikacja, która działa bez interakcji z użytkownikiem. Może zostać uruchomiona poprzez zlecenie przetwarzania, wywołanie lub inną aplikację.
Opis aplikacji
Za pomocą tej aplikacji w tle użytkownik uruchamia zlecenie przetwarzania, które sprawdza i uzupełnia dokumenty księgowe zaimportowane z określonej organizacji w ramach transferu danych.
Parametry
Aby sprawdzić dokumenty księgowe, oprócz ustawień wyświetlanych w celach informacyjnych, należy określić następujące parametry:
- Organizacja — w tym polu użytkownik podaje organizację, której dokumenty mają zostać przeniesione
Konfiguracja
Aplikacja Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów nie wymaga żadnych konkretnych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Jednostki biznesowe
Jednostka biznesowa Dane w nagłówku przy imporcie danych do księgowości finansowej: com.sem.ext.app.fin.financialaccounting.dataimport.obj.PrePostingHeader — wykorzystywana jest przez aplikację Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów między innymi w celu:
- Przyporządkowywania uprawnień
- Konfigurowania definicji działań
- Importu i eksportu danych
Jednostka biznesowa jest częścią następującej grupy jednostek biznesowych:
com.sem.ext.app.fin.financialaccounting.dataimport.OrderData
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień, jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Dla aplikacji Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów nie są dostępne uprawnienia specjalne.
Przyporządkowania organizacyjne
Przyporządkowania organizacyjne służą do kontrolowania, które dane mogą być przeglądane, używane lub edytowane. W tym celu należy aktywować funkcję Uprawnienia do treści w aplikacji Konfiguracja.
Aby aplikacja Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów była wyświetlana dla danego użytkownika w menu użytkownika, musi on być przypisany do organizacji, która jest połączona z jedną z następujących obszarów organizacyjnych:
- Rachunkowość
Funkcje specjalne
Dla aplikacji Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów nie są dostępne funkcje specjalne.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.