Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów

Niniejszy artykuł opisuje aplikację w tle Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów. Aplikacja służy do sprawdzania i uzupełniania danych księgowych, które są dostarczane i importowane w ramach jednorazowego transferu danych w interfejsie PrePostingHeader.

Definicje terminów

Aplikacja w tle — aplikacja, która działa bez interakcji z użytkownikiem. Może zostać uruchomiona poprzez zlecenie przetwarzania, wywołanie lub inną aplikację.

Opis aplikacji

Za pomocą tej aplikacji w tle użytkownik uruchamia zlecenie przetwarzania, które sprawdza i uzupełnia dokumenty księgowe zaimportowane z określonej organizacji w ramach transferu danych.

Parametry

Aby sprawdzić dokumenty księgowe, oprócz ustawień wyświetlanych w celach informacyjnych, należy określić następujące parametry:

  • Organizacja — w tym polu użytkownik podaje organizację, której dokumenty mają zostać przeniesione

Konfiguracja

Aplikacja Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów nie wymaga żadnych konkretnych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Jednostki biznesowe

Jednostka biznesowa Dane w nagłówku przy imporcie danych do księgowości finansowej: com.sem.ext.app.fin.financialaccounting.dataimport.obj.PrePostingHeader — wykorzystywana jest przez aplikację Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów między innymi w celu:

  • Przyporządkowywania uprawnień
  • Konfigurowania definicji działań
  • Importu i eksportu danych

Jednostka biznesowa jest częścią następującej grupy jednostek biznesowych:

com.sem.ext.app.fin.financialaccounting.dataimport.OrderData

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień, jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Dla aplikacji Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów nie są dostępne uprawnienia specjalne.

Przyporządkowania organizacyjne

Przyporządkowania organizacyjne służą do kontrolowania, które dane mogą być przeglądane, używane lub edytowane. W tym celu należy aktywować funkcję Uprawnienia do treści w aplikacji Konfiguracja.

Aby aplikacja Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów była wyświetlana dla danego użytkownika w menu użytkownika, musi on być przypisany do organizacji, która jest połączona z jedną z następujących obszarów organizacyjnych:

  • Rachunkowość

Funkcje specjalne

Dla aplikacji Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów nie są dostępne funkcje specjalne.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Weryfikacja i uzupełnienie zaimportowanych dokumentów nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?