Korzystanie z wirtualnego chatbota wspomagającego użytkowanie oprogramowania Comarch ERP jest szybkie i wygodne. Rozpoczęcie rozmowy z chatbotem jest proste i intuicyjne.
W dolnej części chatu dostępne są losowe pytania, które mogą pomóc w korzystaniu z aplikacji oraz sugerować tematy do rozmowy.
Po kliknięciu na dane pytanie, ChatERP Beta udzieli na nie odpowiedzi:
„Wpisz pytanie” – jest to miejsce do wpisania własnego pytania do ChatERP Beta. Po naciśnięciu przycisku „Wyślij”, ChatERP Beta odpowiada na zadane pytanie:
Oprócz przycisku „Wyślij” można również wysłać pytanie korzystając z przycisku Enter.
Funkcja „Kopiuj” pozwala na skopiowanie treści zapytania:
oraz na skopiowanie odpowiedzi:
Ikona dwóch strzałek skierowanych w dół to tkz. „Szybki scroll” odpowiada za natychmiastowe przewinięcie na koniec rozmowy. Pozwala to zaoszczędzić czas na przewijaniu wiadomości.