Dostęp do modułu Manager dokumentów jest możliwy, jeśli w pliku web.config klucz <add key=”UseRepository” value=”” /> ma wartość „false”.
Aby operator miał możliwość pracy z managerem dokumentów konieczne jest dodanie uprawnienia na karcie pracownika – należy w zakładce „Uprawnienia”, w sekcji „Funkcjonalności”, w parametrze „Praca z modułem” ustawić wartość „Obieg Dokumentów i Manager Dokumentów”.
Po włączeniu pracy z modułem Manager Dokumentów i ponownym zalogowaniu do Comarch DMS, w menu bocznym zostanie wyświetlona ikona Managera dokumentów . Po kliknięciu w ikonę otwierane jest okno Managera.
Operatorowi posiadającemu uprawnienia administratora w systemie Comarch DMS, po kliknięciu w ikonę Managera dokumentów wyświetlone zostaje okno z dostępem do katalogu głównego „Dokumenty”, w którym będzie mógł zbudować strukturę katalogów.
Po włączeniu pracy z modułem Manager dokumentów, pracownik, któremu nie nadano dodatkowych uprawnień na katalogach i/lub dokumentach będzie miał dostęp do pustego okna Managera dokumentów.
Umożliwienie pracy z poszczególnymi gałęziami struktury katalogów będzie wymagało nadania dodatkowych uprawnień na katalogu (zob. Uprawnienia do katalogów). Po nadaniu pracownikowi uprawnień do katalogu, zostanie wyświetlona struktura katalogów Managera oraz, jeżeli dodano dodatkowe uprawnienia do przeglądania, zostaną wyświetlone istniejące dokumenty i podkatalogi.