W ramach zakładki API definiowana jest lista systemów, które współpracują z Comarch DMS przez API.
Jedynie nazwy współpracujących systemów są definiowane na tej zakładce i zapisywane w odrębnej tabeli razem z wygenerowanymi w DMS unikalnymi identyfikatorami zdefiniowanych systemów.
W wersji 2022.0.3 wprowadzone zostały zmiany w ramach sekcji „API” – na liście systemów współpracujących z Comarch DMS przez API znajduje się predefiniowana wartość „Comarch HRM”.
Podczas aktualizacji do wersji 2022.0.3 do tabeli do.DF_Applications zostaje dodany wpis „Comarch HRM” w kolumnie APP_Name. Taka predefiniowana wartość może zostać usunięta z poziomu aplikacji DMS desktop.
Jeżeli nastąpiła aktualizacja bazy z wersji 2022.0.1 albo 2022.0.2 i na liście systemów współpracujących z Comarch DMS przez API były już dodane pozycje, wówczas predefiniowana wartość „ Comarch HRM” zostaje dodana jako kolejna na liście.
Jeżeli pozycja „Comarch HRM” została już dodana, wtedy nie zostaje dodana ponownie po aktualizacji do wersji 2022.0.3.
Aby dodać nazwę tworzonej aplikacji należy:
1. Wybrać przycisk [Dodaj] 2. W nowootwartym oknie wpisać nazwę tworzonej aplikacji i zatwierdzić przyciskiem [Dodaj].Przycisk jest nieaktywny do czasu wpisania co najmniej dwóch znaków.
Po wyborze przycisku [Dodaj] nazwa, którą wpisano, zostaje wyświetlona na liście systemów. Zarówno predefiniowana, jak i wprowadzone nazwy systemów będą również widoczne na liście dostępnej w polu „System współpracujący” w zakładce „API” na karcie pracownika (zob. Zakładka API na karcie pracownika – integracja Comarch DMS z Comarch HRM).
Jeżeli natomiast użytkownik wybierze przycisk [Anuluj], wówczas nazwa systemu nie zostaje dodana do listy, a okno dodawania nazwy zostanie zamknięte.