– kontrolka z listą punktów konfiguracyjnych.
[Dodaj] – funkcjonalność umożliwiająca utworzenie nowego punktu konfiguracyjnego.
[Edycja] – funkcjonalność umożliwiająca edycje istniejącego punktu konfiguracyjnego.
[Usuń] – funkcjonalność usuwania istniejących punktów konfiguracyjnych.
– kontrolka filtra, który umożliwia zawężenie listy skanów, dla których zostaną inicjowane nowe dokumenty. Kontrolka przyjmuje wartości:
Wszystkie – po naciśnięciu „Generuj” zostaną wygenerowane wszystkie dokumenty z listy.
Tylko wypełnione – po naciśnięciu „Generuj” zostaną wygenerowane dokumenty, których wszystkie kontrolki zostały wypełnione (zainicjowane).
Wybrane – po naciśnięciu „Generuj” zostaną wygenerowane zaznaczone dokumenty. W przypadku zaznaczenia dokumentów oznaczonych , na których nie zostały rozpoznane wszystkie dane dokument zostanie wygenerowany bez tych danych.
– przycisk uruchamiający generowanie dokumentów. Nieaktywny do momentu zaczytania plików na listę skanów/dokumentów.
[Odśwież] – ikona za pomocą, której odświeżana jest lista skanów/dokumentów.
[Info] – po naciśnięciu przycisku wyświetlana jest informacja jaka ilość dokumentów pozostała możliwa do wygenerowania w dostępnym pakiecie.
[Ustawienia OCR] – okno ustawień OCR, w oknie należy wskazać ścieżkę do katalogu, z którego będę pobierane pliki do przeprocesowania, a także należy określić tryb łączenia przesłanych plików.
[Dodaj pliki] – umożliwia wskazanie plików z dysku komputera, pliki zostaną umieszczone w katalogu wskazanym w oknie ustawień OCR.
[Skanuj] – funkcjonalność procesowania skanowanych dokumentów.
– po konfiguracji należy zaznaczyć opcję, aby system rozpoczął procesowanie dokumentów.