Menu główne

Menu główne Comarch DMS

Menu główne aplikacji Comarch DMS składa się z poniższych elementów:

[Dokumenty w obiegu] – na tej formatce znajduje się lista wszystkich dokumentów wystawionych w Comarch DMS. Prezentowana lista dokumentów zbudowana jest z kolumn podstawowych (Numer, Nazwa Obiegu, Nazwa etapu, Status, Etap, Czas na realizację zadania, Zostanie przekazany i Przekaż) oraz dynamicznych, skonfigurowanych na formatce definicji typu obiegu (własnych, zdefiniowanych przez operatora).

[Manager dokumentów] – funkcjonalność dostępna po nadaniu operatorowi uprawnienia do pracy z modułami Obieg dokumentów i Manager dokumentów. Umożliwia przechowywanie dokumentów w aplikacji. W managerze użytkownik może zbudować strukturę katalogów i nadać innym użytkownikom uprawnienia do wybranych gałęzi drzewa katalogów oraz do poszczególnych dokumentów.

[Skany dokumentów] – funkcjonalność dostępna w zależności od uprawnienia operatora „Inicjowanie obiegu na podstawie skanu dok.”. Umożliwia inicjowanie obiegu dokumentu na podstawie skanu dokumentu.

[Automatyczne generowanie dokumentów] – funkcjonalność dostępna po nadaniu operatorowi uprawnienia „Automatyczne generowanie dokumentów”. Umożliwia inicjowanie obiegu dokumentu na podstawie skanu dokumentu pobranego z narzędzia OCR lub listy dokumentów z bazy Comarch ERP XL.

[Struktura organizacyjna] – na zakładce zdefiniowana jest struktura firmy (Dział, Pracownicy, Stanowiska). Możliwa jest konfiguracja własna lub import struktury z systemu Comarch ERP XL. Ikonka nie jest widoczna przez operatorów z innymi uprawnieniami niż administrator. Zakładka składa się z trzech części:

  • Drzewa struktury organizacyjnej firmy,
  • Słowników Dział/Pracownicy/Stanowiska,
  • Okna właściwości słowników Dział/Pracownicy/Stanowiska.

[Definicje obiegów dokumentów] – lista typów obiegów dokumentów tworzonych przez administratora. Ikonka nie jest widoczna dla użytkowników z innymi uprawnieniami niż administrator.

[Ustawienia] – zakładka dostępna dla operatorów z uprawnieniami administratora systemu. Miejsce wskazania bazy danych, ustawień serwera poczty oraz wzorców maili. Na stronie dostępne są trzy zakładki:

  • AUTORYZACJA API – miejsce wskazania zmapowanej bazy danych (nazwa firmy) zdefiniowanej w menadżerze baz Comarch ERP XL, domyślnego loginu i hasła operatora ERP XL,
  • SERWER POCZTOWY – sekcja zawierająca formularz do wprowadzenia szczegółowych danych konfiguracyjnych serwera poczty,
  • EMAIL – formatki z możliwością edycji wzorców mailowych
  • DOMENA – na zakładce można włączyć logowanie domenowe i określić domenę oraz grupę, której konta mogą być wykorzystane do logowania do aplikacji Comarch DMS. Po włączeniu logowania domenowego, na karcie pracownika można będzie wskazać konto domenowe
  • NARZĘDZIA – na zakładce dostępne są narzędzia do konfiguracji i przeprowadzenia procesu anonimizacji danych na dokumentach Comarch DMS.

[Raporty i dashboardy] – podgląd raportów i dashboardów. Ikona widoczna dla operatorów, którzy uprawnieni są do przynajmniej jednego raportu graficznego lub dashboardu

[Kreator raportów i dashboardów] – funkcjonalność dostępna po nadaniu uprawnienia „Kreator raportów i dashboardów” na właściwościach operatora. Umożliwia definiowanie raportów i dashboardów oraz nadawanie uprawnień.

[Panel użytkownika] – ustawienia użytkownika dotyczące list i szczegółów dokumentów oraz konfiguracji zapisu obiegu dokumentów.

[Wyloguj się] – ikona umożliwiająca wylogowanie z aplikacji.

Czy ten artykuł był pomocny?