Uprawnienia nadawane na dokumencie

Dla każdego dokumentu dodanego do managera użytkownik ma możliwość zdefiniowania listy uprawnionych do pracy z danym dokumentem. Domyślnie uprawnienia są dziedziczone z uprawnień w sekcji „Dokumenty w katalogu”. W oknie uprawnienia wyświetlonym w kontekście dokumentu możliwa jest zmiana zakresu uprawnień wyłącznie do tego dokumentu. Na dokumencie możliwe jest nadanie uprawnień:

  • Przeglądanie – uprawnienie pozwalające na podgląd dokumentu, brak możliwości pobrania dokumentu.
  • Edycja – pozwala na dodawanie, usuwanie i pobieranie dokumentów, a także na dodawanie nowych wersji dokumentów, o ile dokument posiada włączoną właściwość wersjonowania.
  • Archiwizacja – pozwala na archiwizowanie dokumentów za pomocą polecenia „Archiwizuj” znajdującego się w menu kontekstowym dokumentu.
Okno „Uprawnienia” wyświetlone w kontekście dokumentu.

Czy ten artykuł był pomocny?