Ręczne inicjowanie dokumentu

Scenariusz pracy:

  • Wypełnienie listy skanów plikami dokumentów za pomocą ikony [Odśwież].
  • Zaczytanie za pomocą ikony [Wczytywanie kodów] kodów kreskowych do kontrolek na liście skanów.
  • Zaznaczenie jednego pliku na liście skanów.
  • Wskazanie w kontrolce „Typ obiegu” typu obiegu, w ramach którego ma zostać zainicjowany dokument.
  • Wybranie kontrolki załącznika, pod którą ma zostać podpięty załącznik ze skanem dokumentu.
  • Wskazanie kontrolki, do której aplikacja ma zaczytać kod kreskowy z dokumentu.
  • Przyciśnięcie ikony [Utwórz].
  • W przypadku dokumentów wielostronicowych (wiele skanów) istnieje możliwość dowiązania kolejnej kartki dokumentu do wcześniej wygenerowanego dokumentu obiegu. W tym celu, z kontrolki „Historia dokumentów” należy wybrać numer utworzonego dokumentu i kliknąć na przycisk [Dowiąż].
  • Po zainicjowaniu obiegu dokumentów aplikacja usuwa pliki z listy skanów.
  • Skany dokumentów, których obieg został zainicjowany zostają przeniesione do wskazanego w konfiguracji katalogu lub usunięte z dysku.
  • Nowe dokumenty znajdują się w pierwszym etapie obiegu.
Skanowanie masowe – tryb ręczny
Przykładowy podgląd skanu dokumentów – opcja Dowiąż

Czy ten artykuł był pomocny?