Manager dokumentów w aplikacji web

Z poziomu aplikacji web operator posiadający uprawnienia do pracy z Managerem dokumentów ma możliwość:

  • Podglądu struktury katalogów, do których jest uprawniony
  • Przeglądania katalogów zgodnie z uprawnieniami nadanymi w aplikacji desktop
  • Zmiany nazwy i usuwania katalogów oraz plików
  • Pobrania dokumentów przechowywanych w managerze
  • Dodawanie katalogów
  • Dodawanie dokumentów
  • Zarządzanie właściwościami katalogów i dokumentów
Okno Managera dokumentów w aplikacji web

– dodanie nowego dokumentu

– dodanie nowego katalogu

– wyszukiwarka, po wpisaniu frazy wyświetlone zostaną dokumenty i katalogi, które w nazwie zawierają wpisaną frazę

– wyświetla menu z filtrami

    • Pokaż archiwalne – włączenie filtra spowoduje wyświetlenie dokumentów archiwalnych na liście dokumentów
    • Ukryj katalogi – włączenie filtra spowoduje, że w zawartości katalogu prezentowane będą wyłącznie dokumenty

– usuwa wszystkie zastosowane filtry na liście, włącznie z frazą wyszukiwania.

– przełącza widok zawartości katalogu na duże ikony

– przełącza widok zawartości katalogu na listę pozycji

Polecenia pobrania dokumentu, otwarcia katalogu, zmiany nazwy czy usunięcia dokumentu lub katalogu dostępne są w menu wyświetlanym po kliknięciu w ikonę wyświetlaną obok nazwy dokumentu lub katalogu, po ustawieniu kursora myszki na nazwie.

Menu poleceń możliwych do zastosowania na dokumentach.
Menu poleceń możliwych do zastosowania na katalogach
Okno Właściwości katalogu w aplikacji web
Okno właściwości dokumentu w aplikacji web

Czy ten artykuł był pomocny?