Jak uruchomić Comarch ChatERP w Comarch e-Sale?

Comarch ChatERP to narzędzie wirtualnego asystenta opierające się na modelu sztucznej inteligencji (AI). Comarch ChatERP został udostępniony użytkownikom systemów ERP w ramach wersji BETA. Istnieje również możliwość korzystania z wirtualnego asystenta AI również w produktach Comarch e-Commerce.

Aby uruchmić Comarch ChatERP w Comarch e-Sale należy wybrać ikonę na  pasku funkcjonalnym w panelu administracyjnym.

Przed pierwszym uruchomieniem Comarch ChatERP w Comarch ERP pojawi się okno informujące o wersji BETA wirtualnego asystenta oraz o konieczności zapoznania się z Regulaminem i jego akceptacją. Po przejściu do akceptacji regulaminu konieczne jest wypełnienie formularza zgody. Następnie należy wrócić do panelu administracyjnego  i ponownie otworzyć okno Chatu.

Wskazówka
Jeśli zgoda regulaminowa została udzielona w innym systemie Comarch, wówczas powyższe okno nie pojawi się w Comarch e-Sale.

Przed rozpoczęciem rozmowy z Chatem można skorzystać z przykładowych zapytań znajdujących się na kafelkach lub zadawać własne pytania.

     

W ramach funkcjonalności ChatERP każdy użytkownik może:

  • Wybrać temat rozmowy z sugerowanych kafelków;
  • Zadać własne pytanie;
  • Skopiować przesłane zapytanie lub odpowiedź;
  • Oznaczyć odpowiedź jako pomocną za pomocą kciuka w górę lub za pomocą kciuka w dół oznaczyć odpowiedź jako niepomocną;
  • Zminimalizować Chat;
  • Zamknąć Chat;
  • Przejść do Menu, gdzie można wybrać:
    • Informacje, gdzie znajdują się dane dotyczące wersji aplikacji, limitów, informacji prawnych oraz praw autorskich;
    • Pomoc, gdzie można przejść bezpośrednio do Centrum Pomocy Comarch ChatERP;
    • Wyczyścić konwersację, dzięki czemu można usunąć poprzednie wątki rozmowy. Przycisk jest nieaktywny przed rozpoczęciem rozmowy;

Wirtualny Asystent – Zamówienia

W ramach współpracy z Comarch ChatERP uruchomiliśmy dodatkowe funkcje w obszarze Zamówień, umożliwiające zlecanie prostych zadań Sztucznej Inteligencji (AI). Dzięki funkcjonalności Wirtualny Asystent, możliwe jest m.in.:

  • uzyskiwanie informacji o sprzedaży i popularności towarów,
  • sprawdzanie statusów oraz szczegółów zamówień,
  • weryfikacja źródeł zamówień i danych sprzedażowych,
  • przeglądanie zapytań ofertowych i ofert sprzedażowych,
  • dostęp do informacji o zwrotach, reklamacjach oraz porzuconych koszykach,
  • wyszukiwanie zamówień według określonych kryteriów (np. bez numeru listu przewozowego).

Regulamin działania usługi Comarch ChatERP jest dostępny na stronie: Regulamin Comarch ChatERP. Więcej informacji znajdziesz również w Centrum Pomocy Comarch ERP ChatERP: Baza Wiedzy Comarch ChatERP Beta.

Czy ten artykuł był pomocny?