Zamawianie Comarch e-Sale

Wybór wersji Comarch e-Sale

Możesz zamówić swoje Comarch e-Sale przez dedykowaną stronę internetową. W pierwszej kolejności należy wybrać wersję oprogramowania: demo lub pełną wersję płatną. Klikając w pole Wypróbuj bezpłatnie zamówisz wersję 30 -dniową bezpłatną wersję demo, natomiast pole Zamów teraz daje możliwość skorzystania z pełnej wersji.

Wersja demo

Po wyborze opcji Wypróbuj bezpłatnie pojawi się nowe okno, w którym należy podać adres e-mail. Na ten adres zostaną wysłane wszystkie niezbędne dane, które będą potrzebne do prawidłowej konfiguracji Comarch e-Sale:

Po wpisaniu adresu e-mail należy kliknąć w pole Dalej. W nowym oknie należy wskazać, czy korzysta się z systemów Comarch ERP. Jeśli nie, należy zaznaczyć w pole Nie korzystam, wybrać system ERP i kliknąć Dalej.

Jeśli tak, należy wskazać odpowiedni system ERP i kliknąć Dalej.

Następnie pojawi się nowe okienko, gdzie będzie można podać: numer telefonu, NIP oraz uwagi. Uzupełnienie tych pól jest opcjonalne. Aby rozpocząć korzystanie z Comarch e-Sale, należy zaznaczyć pole mówiące o zapoznaniu się i akceptacji regulaminu.

 

Na koniec wystarczy kliknąć w pole Zaczynam! i gotowe.

Wskazówka

Użytkownicy wersji demo mają możliwość wykupienia pełnej wersji swojego e-Sale z paska przypomnienia w panelu administracyjnym.

Dodatkowy komunikat jest widoczny z poziomu każdej zakładki i zawiera informację, ile dni pozostało do zakończenia okresu testowego oraz opcję wysłania wiadomości do asysty e-Commerce. Po kliknięciu w przycisk Przejdź na pełną wersję następuje przekierowanie do dedykowanego formularza zamówienia pełnej wersji programu Comarch e-Sale.

Pełna wersja

Po wyborze opcji Zamów teraz pojawi się nowe okno, w którym należy podać adres e-mail. Na ten adres zostaną wysłane wszystkie niezbędne dane, które będą potrzebne do prawidłowej konfiguracji Comarch e-Sale.

Po wpisaniu adresu e-mail należy kliknąć w pole Dalej. W nowym oknie należy wskazać, czy korzysta się z systemów Comarch ERP.  Jeśli nie, należy zaznaczyć w pole Nie korzystam, wybrać system ERP i kliknąć Dalej. Jeśli tak, należy zaznaczyć pole Korzystam, wybrać system ERP i kliknąć Dalej.

W momencie, gdy została wybrana opcja Nie korzystam, pojawi się na ekranie nowe okienko, na którym należy podać wymagane dane. Konieczne będzie podanie następujących danych: hasło do Comarch ERP Optima w chmurze, imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego oraz numeru NIP. Opcjonalnie można wpisać uwagi (np. dane Partnera Comarch).

Dodatkowo należy potwierdzić zapoznanie się i akceptację regulaminów Comarch e-Sale oraz Comarch ERP Optima. Po wprowadzeniu tych danych, wystarczy kliknąć w pole Zamawiam! i gotowe.

W momencie gdy została wybrana opcja Korzystam, pojawi się na ekranie nowe okienko, na którym należy podać wymagane dane. Konieczne będzie podanie następujących danych: imię, nazwisko, numer telefonu oraz numeru NIP. Opcjonalnie można wpisać uwagi (np. dane Partnera Comarch).

Dodatkowo należy potwierdzić zapoznanie się i akceptację regulaminu Comarch e-Sale. Po wprowadzeniu tych danych, wystarczy kliknąć w pole Zamawiam! i gotowe.

Czy ten artykuł był pomocny?