Wstęp
W Comarch e-Sale możesz samodzielnie zintegrować się z serwisem Amazon. Aktualna integracja obejmuje: pobieranie zamówień z serwisu Amazon, wystawianie ofert sprzedażowych z poziomu panelu oraz tworzenie szablonów ofert.
Jak mogę skonfigurować konto Amazon jako administrator?
W panelu administracyjnym e-Sklepu istnieje możliwość dodania swojego konta w serwisie Amazon. Proces ten wymaga wygenerowania token’a REST API oraz nadania uprawnień w serwisie Amazon dla panelu administracyjnego Comarch e-Sale. Celem tego jest pobranie danych niezbędnych w procesie integracji.
Nadane uprawnienia można odwołać w dowolnej chwili po zalogowaniu do swojego konta w Amazon. Odwołanie ich będzie równoznaczne z brakiem integracji w Comarch e-Sale.
Jak dodać integrację Amazon w panelu administracyjnym?
Aby dodać integrację z serwisem Amazon w panelu e-Sale, należy przejść do zakładki Integracje, a następnie wybrać opcję Dodaj integrację. Z listy dostępnych usług proszę odnaleźć Amazon i kliknąć Dodaj.

Po kliknięciu przycisku Dodaj pojawi się krótka informacja dotycząca procesu dodawania konta. Po zapoznaniu się z treścią, możesz przejść dalej, klikając przycisk Zaloguj przez Amazon. Zostaniesz wówczas automatycznie przekierowany na stronę logowania serwisu Amazon.

Po zalogowaniu się do konta Amazon należy wybrać konto oraz dokonać autoryzacji i zaakceptować warunki Amazon.

Po ich akceptacji zostaniesz przekierowany z powrotem do panelu e-Sale, gdzie w zakładce Integracje będzie aktywna integracja z serwisem Amazon.

Gratulacje, Twoje konto Amazon zostało poprawnie dodane do Comarch e-Sale!
Jak usunąć integrację z serwisem Amazon?
Przejdź do panelu administracyjnego Comarch e-Sale do zakładki Integracje, następnie wejdź w szczegóły integracji Amazon, klikając w nią:

Znajdziesz tam opcję usunięcia integracji.
Więcej przydatnych informacji można znaleźć w naszym Centrum Pomocy Comarch e-Sale.


