Faktura elektroniczna (e-faktura) jest elektronicznym odpowiednikiem faktury papierowej. Uruchomienie e-faktury pozwala na szybsze oraz bezpieczniejsze dostarczenie faktury za usługę Comarch e-Sale i jest rozwiązaniem przyjaznym dla środowiska naturalnego. W panelu administracyjnym masz dostęp do faktur archiwalnych i ewentualną informację o przekroczonym terminie płatności.
Jak włączyć fakturę elektroniczną?
Aby skorzystać z możliwości pobierania faktur elektronicznych z poziomu panelu administracyjnego e-Sale należy w obszarze Mój profil/ faktury elektroniczne/ zakładka Konfiguracja zweryfikować swoje dane, a następnie wskazać adres e-mail, na który będą przychodzić powiadomienia o nowych fakturach. Konfigurację należy zatwierdzić przyciskiem Włącz e-faktury teraz.
Gdzie sprawdzić e-fakturę?
- panelu administracyjnym/ Mój profil/ Faktury elektroniczne, oraz na
- Indywidualnych Stronach Klientów/ Partnerów w sekcji Moje dane/ Faktury elektroniczne.
Informacja o zablokowaniu usług pojawia się na oknie logowania do panelu administracyjnego.
Powiadomienie o wystawionej fakturze
Powiadomienie o wystawionej fakturze wysyłane jest na adres e-mail zdefiniowany w trakcie akceptacji otrzymywania faktur elektronicznych (czytaj punkt 1 powyższego artykułu).
Istnieje możliwość zmiany adresu e-mail, na który będą wysyłane powiadomienia o wystawieniu nowej faktury. W sekcji Mój profil/ Faktury elektroniczne nad listą faktur znajduje się przycisk do zmiany zdefiniowanego adresu e-mail.