Raporty i statystyki

Raporty i statystyki - towary

W panelu administracyjnym w obszarze Raporty i Statystyki dostępne są zestawienia i analizy dotyczące towarów w Twoim e-Sale. Zostały podzielone na dwie sekcje:
  • Top 10,
  • Braki w magazynie.
Sekcja Top 10 prezentuje dwa kluczowe wykresy, które oferują wgląd w różne aspekty sprzedaży produktów w marketplace'ach. Korzystając z tych danych, możesz lepiej zrozumieć decyzje zakupowe swoich klientów, poprawić jakość oferowanych towarów i skuteczniej zarządzać ofertą, co w efekcie prowadzi do zwiększenia zadowolenia klientów i wzrostu przychodów. Top 10 - liczba zamówi prezentuje dziesięć produktów z największą liczbą zamówień. Analiza tych danych pozwala zidentyfikować najbardziej pożądane produkty w Twojej ofercie. Dzięki temu możesz lepiej zarządzać zapasami i dostosowywać swoją ofertę do potrzeb klientów. Top 10 - wartość sprzedanych sztuk przedstawia dziesięć produktów, które wygenerowały najwyższe przychody w Twoim e-Sale. Analiza obejmuje wszystkie zamówienia w wybranym okresie, co pozwala na dokładne zrozumienie, które produkty są najbardziej dochodowe i w jakim stopniu przyczyniają się do całkowitego przychodu sklepu. Dane na wykresach można przeglądać i analizować w następujących okresach:
  • Ostatnie 24 godziny,
  • Ostatnie 3 dni,
  • Ostatnie 7 dni,
  • Ostatnie 30 dni,
  • Bieżący rok,
  • Poprzedni rok.
Zestawienia dotyczące towarów możesz w łatwy pobrać w formacie CSV (opcja dostępna w górnym prawym rogu zestawienia), aby móc wykorzystać je w dalszej pracy w formacie tabelarycznym. Braki w magazynie – w tej zakładce prezentowane są produkty, które są aktualnie niedostępne. Ta sekcja dostarcza kluczowych danych, które pomagają w efektywnym zarządzaniu zapasami i unikaniu sytuacji, w których popularne produkty są niedostępne dla klientów.   Dzięki tym zestawieniom możesz jeszcze skuteczniej zarządzać swoim e-Sale, podejmując decyzje oparte na analizie danych sprzedażowych.

Raporty i statystyki - zamówienia

Analiza danych jest kluczowym elementem prowadzenia biznesu. Dla sukcesu w sprzedaży niezbędne jest śledzenie wyników, ocena efektywności inwestycji i skuteczności działań marketingowych. Pozwala to poznawać aktualne trendy, rozumieć potrzeby klientów oraz identyfikować strategie, które przynoszą najlepsze rezultaty i zasługują na dalsze finansowanie. Analiza danych to nie tylko zestaw cyfr i raportów, to kompleksowe podejście wspomagające realizację celów biznesowych. W ramach rozwoju obszaru analizy danych w Comarch e-Sale wprowadziliśmy funkcje, które ułatwią Ci dogłębne zrozumienie procesów sprzedażowych. Teraz możesz analizować swoją sprzedaż na zintegrowanych platformach, takich jak Allegro, eBay czy Amazon. W panelu administracyjnym w zakładce Raporty i statystyki > Zamówienia dostępne są różnorodne zakładki, umożliwiające precyzyjną analizę:
Zestawienia dotyczące towarów możesz w łatwy sposób pobrać w formacie CSV (opcja dostępna w górnym prawym rogu zestawienia), a następnie w formacie tabelarycznym wykorzystać je w dalszej pracy.
  • Wartość i ilość: Pozwala śledzić informacje dotyczące liczby zamówień i wartości sprzedaży. Dane prezentowane są w wybranym przez Ciebie zakresie czasu.
  • Statystyki wg źródła: Dzięki tej funkcji możesz monitorować sprzedaż pochodzącą z różnych platform, z którymi e-Sale jest zintegrowany. Pozwala to na porównanie efektywności poszczególnych źródeł sprzedaży oraz określenie, które platformy generują największy ruch.
Dane w zakładkach mogą być wyświetlane w wybranym zakresie czasu:
  • Ostatnie 24 godziny,
  • Ostatnie 3 dni,
  • Ostatnie 7 dni,
  • Ostatnie 30 dni,
  • Bieżący rok (podział miesięczny),
  • Bieżący rok (podział kwartalny),
  • Poprzedni rok (podział miesięczny),
  • Poprzedni rok (podział kwartalny).
Dzięki analizie danych zawartych w raportach możesz jeszcze lepiej kontrolować sprzedaż i podejmować decyzje oparte na faktach.