Moje arkusze – metoda OKR (Objectives and Key Results)
Arkusz oceny przygotowany według metody OKR składa się z zakładek Arkusz oceny oraz Notatki. Po pierwszym uzupełnieniu wartości kluczowych rezultatów pojawi się również zakładka Historia.
Na zakładce Arkusz oceny widoczne są wprowadzone w szablonie cele oraz kluczowe rezultaty. Przy każdym z rezultatów Użytkownik odznacza postęp jego realizacji korzystając z suwaka lub podając wartość w polu obok. Można wprowadzić wartość w zakresie od zera do wartości końcowej określonej w szablonie. Wartość końcowa powinna zostać również podana w treści celu. Na podstawie modyfikacji rezultatów wyliczana jest realizacja celu jako średnia z sumy procentowej realizacji poszczególnych rezultatów. Suwak oraz pole z wartością przy celu są wynikiem wyliczeń na podstawie realizacji kluczowych rezultatów i nie podlegają edycji.

Wartość rezultatów można uzupełniać cyklicznie np. raz w tygodniu lub po każdym dniu, aby można było obserwować postęp realizacji danego celu. Po wprowadzeniu odpowiednich wartości pracownik wybiera przycisk . Po każdej edycji wartości rezultatów w zakładce Historia pojawia się wiersz z datą zmiany oraz informacją kto wprowadził zmiany oraz ile rezultatów zostało zmodyfikowanych. Za pomocą ikon
można rozwijać oraz zwijać szczegóły zmian. Po rozwinięciu szczegółów zostaną wyświetlone kluczowe rezultaty, które zostały zmienione wraz z wartością przed i po zmianie.

Do każdego celu zarówno pracownik jak również kierownik może dodawać komentarze. Kliknięcie w przycisk spowoduje wyświetlenie pola do wpisania oraz wysłania komentarza. Wprowadzone komentarze można ukrywać za pomocą
oraz rozwijać
. W nawiasie wyświetlana jest aktualna liczba komentarzy.
Zakładka Notatki działa na takiej samej zasadzie jak dla arkusza oceny metodą 180 stopni. Notatka po wprowadzeniu jest widoczna tylko dla osoby wprowadzającej, a zakładka jest oznaczona zielonym znacznikiem. .
Po zakończeniu danego okresu oceny postępu realizacji celów pracownik przekazuje arkusz do zatwierdzenia przez przełożonego wybierając . Po wybraniu tej opcji możliwość edycji przez pracownika zostanie zablokowana.