Na liście słowników prezentowane są następujące słowniki:
- Typy wizyt,
- Rodzaje elementów wizyt,
- Grupy pytań,
- Rodzaje ankiet,
- Ekspozycje towarów,
- Samochody,
- Powody niewykonania elementów wizyty,
- Rodzaje przejazdów
Edycja słowników jest możliwa po wejściu w odpowiedni kafelek. Do poszczególnych słowników można dodawać, usuwać lub modyfikować elementy.
Słowniki: Typy wizyt
W celu zdefiniowania nowego lub edycji lub istniejącego typu wizyty należy wybrać kafelek Typy wizyt.
Po przejściu na kafelek jest dostępna lista wszystkich typów wizyt. Prezentowana jest nazwa typu wizyty, jej aktywność oraz kolor. Ustawiając parametr Kolor domyślny na Nie, pojawia się możliwość wybrania kolory dla danego typu wizyty poprzez kliknięcie na kwadrat w kolumnie Kolor.
Słowniki: Rodzaje elementów wizyt
W tym miejscu jest możliwość zdefiniowania własnego rodzaju elementu wizyty oraz dezaktywacji już istniejącego.
Słowniki: Grupy pytań oraz rodzaje ankiet i przejazdów
Istnieje możliwość dodania własnej grupy pytań oraz dezaktywacji już istniejącej, zmieniając parametr Aktywny na Nie. W przypadku rodzaju ankiet, a także przejazdów aplikacja oferuje takie same możliwości.
Słowniki: Samochody
W aplikacji Comarch Mobile Zarządzania istnieje możliwość dodania samochodu. Po wejściu w kafelek Samochody, mamy możliwość zdefiniowania marki samochodów oraz samochodów.
Po przejściu w kafelek Samochody pojawia nam się strona na którym jest formularz, który należy uzupełnić danymi o samochodzie.
Słowniki: Kolumny w raportach towarów
W tym słowniku jest możliwość zdefiniowania własnych kolumn, które można dodać w konfiguracji raportów towarów. Predefiniowanie elementy tego słownika to:
- Cena,
- Dostawca,
- Ekspozycja,
- Facing – ilość,
- Ilość
Przy pomocy plusika w prawym górnym rogu istnieje możliwość dodania nowe wartości na listę. Możliwe typy takiej wartości to:
- Tekst
- Liczba
- Flaga
- Data
- Lista
- Kontrahent