Obsługa takiego elementu wizyty polega na sprawdzeniu obecności towarów firmy Przedstawiciela Handlowego u Klienta.
W przypadku, gdy w ramach elementu wizyty o typie: Raport obecności towarów zdefiniowane jest więcej niż jeden raport, wówczas podczas realizacji elementu wizyty zostanie wyświetlone okno z listą dostępnych w ramach danego elementu raportów.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/ro-300x219.png)
Po wejściu w dany raport zostanie wyświetlone okno z listą towarów, które obejmuje dany raport. Definicje raportów należy utworzyć w systemie Comarch Mobile Zarządzanie.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/rtk20.png)
Po wybraniu danego towaru pojawi się okno zaprezentowane na poniższym zrzucie ekranu.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/rtk.png)
Po uzupełnieniu danych dotyczących towaru zostanie wyświetlone okno jak na poniższym zrzucie ekranu.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/rtk21.png)