Aby móc dokonywać sprzedaży bezpośredniej konieczne jest skonfigurowanie dokumentów MM- (dla wydań) oraz MM+ (dla przyjęć) wchodząc w [Konfiguracja] / [Struktura firmy] / [Struktura praw] / [Centrum mobilne] / [Dokumenty], a następnie dokumenty MM- i MM+.
Podczas konfiguracji dokumentu MM- należy pamiętać aby:
magazyn mobilny był magazynem domyślnym
na definicji dokumentu dodać magazyn lokalny
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2019/05/a49.jpg)
Podczas konfiguracji dokumentu MM+ należy pamiętać aby:
magazyn lokalny był magazynem domyślnym
na definicji dokumentu dodać magazyn mobilny
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2019/05/a50.jpg)
Aby towary przesunąć na magazyn mobilny należy z poziomu Comarch ERP Altum wystawić dokument MM- na magazyn mobilny, a następnie wygenerować do niego MM+ i go zatwierdzić.
Po wykonaniu synchronizacji na urządzeniu mobilnym wygenerowany dokument przesunięcia pojawi się na liście przyjęć. Niezrealizowane przyjęcie wyświetla się w kolorze zielonym, a towary z tego dokumentu widoczne są w aplikacji na liście towarów do przyjęcia.
W przypadku dokonywania zwrotu, w aplikacji dostępne są dwie opcje – możliwe do zmiany z poziomu kafelka [Ustawienia]:
zwrot ręczny – sami wybieramy, które chcemy dodać na dokument MM-
zwrot automatyczny – po wybraniu opcji Zwróć, wszystkie towary z niezerowymi stanami na magazynie mobilnym dodawane są do koszyka automatycznie
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2018/07/34-230x300.png)