Wiadomości

Uwaga
Aby była możliwość korzystania z modułu wiadomości i rejestracji tras, konieczne jest posiadanie licencji na aplikacje Comarch Mobile Sprzedaż + Monitorowanie.

Jeżeli na telefonie użytkownika zainstalowana jest aplikacja Monitorowanie w menu głównym pojawia się dodatkowy kafel Wiadomości.

Widok z menu głównego: Wiadomości

Po wyborze kafla Wiadomości użytkownik zostaje przeniesiony do komunikatora. Komunikator składa się z dwóch zakładek:

  • Kontakty,
  • Wiadomości.
Zakładka Wiadomości prezentuje posortowaną chronologicznie (od najnowszej daty i godziny) listę rozmów prowadzonych przez zalogowanego operatora.

Okno Wiadomości

 – Wyszukiwanie treści w konwersacji

 – Rozmowa grupowa

Lista zawiera wiadomości zarówno od pojedynczych pracowników jak i rozmowy grupowe. W przypadku rozmów grupowych lista uczestników rozmowy wyświetlana jest w oknie Wiadomości w postaci nazwisk. Jeżeli nie ma możliwości wyświetlenia wszystkich nazwisk na liście, dodawana jest informacja liczbowa o ilości pozostałych rozmówców.

Na zakładce Wiadomości istnieje możliwość wyszukiwanie rozmów na liście poprzez wpisanie imienia bądź nazwiska pracownika będącego uczestnikiem rozmowy bądź fragmentu treści wiadomości zawierającej się w rozmowie.

Jeżeli użytkownik posiada nieprzeczytaną wiadomość w rozmowie, informacja na ten temat pojawi się zarówno na zakładce kontakty jak i zakładce wiadomości.

Czyszczenie wartości filtra

– Czyszczenie treści w polu filtra

Aby usunąć treść wpisaną w okno filtra należy nacisnąć przycisk usuwania treści.

Jeżeli użytkownik posiada nieprzeczytaną wiadomość w rozmowie, informacja na ten temat pojawi się zarówno na zakładce kontakty jak i zakładce wiadomości.

Nieprzeczytana wiadomość

Czy ten artykuł był pomocny?