Okno prezentowane jest po wybraniu przycisku: w grupie Działania w wierszu Działania.
Na zakładce dotyczącej Działań wyświetlane są działania zarejestrowane dla danego kontrahenta. Okno składa się z trzech zakładek:
Zaplanowane
Przeterminowane
Zakończone
Rejestrowanie działań z poziomu karty kontrahenta.
Po naciśnięciu przycisku: w grupie Handlowe w wierszu Działania, zostanie otwarte okno z możliwymi działaniami, które można zarejestrować na danego kontrahenta. Po wyborze rodzaju działania otworzy się okno ze szczegółami rejestrowanego działania.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/zd1.png)
Po wprowadzeniu szczegółów działania i wybraniu opcji Zapisz, okno ze szczegółami zostanie zamknięte a działanie zostanie dodane do zakładki Koszyk.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2018/08/85.png)
– Zapis działania;
– Planowania działania;
Po naciśnięciu na przycisku zostanie wyświetlone menu z opcjami zaprezentowanymi na rysunku poniżej.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2018/08/86.png)
– Edycja planowanego działania
– Usunięcie planowanego działania
Na zakładce: Dzień można zobaczyć zaplanowane działania dla wybranego dnia.
Z poziomu obu zakładek, po naciśnięciu przycisku Zaplanuj , będzie można do Koszyka dodać kolejne działanie tego samego typu na tego samego kontrahenta. Otworzy się okno ze szczegółami, a termin automatycznie ustawi się na pierwszy wolny dla Przedstawiciela Handlowego, zgodnie z jego terminarzem.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/zd2.png)
Jeżeli rejestrowanie działania nie zostanie zakończone i użytkownik wybierze przycisk [Powrót] zostanie wyświetlone menu z opcjami zaprezentowanymi na poniższym zrzucie ekranu.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/zd3-300x206.png)
Z poziomu zakładki: Zaplanowane oraz Przeterminowane istnieje możliwość wykonania operacji zaprezentowanych na rysunku poniżej.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2018/08/89.png)
– Ustawienia czasu oraz dni roboczych użytkownika
Jeżeli w aplikacji została zablokowana opcja usuwania zaplanowanych działań, wówczas niedostępna będzie operacja „Usuń”. Funkcjonalność dotyczy działań: Spotkanie i Zadanie.