Użytkownik aplikacji mobilnej może wyfiltrować działania z poziomu :
- Terminarza – z poziomu Zakładek: Zaplanowane, Przeterminowane i Zakończone użytkownik może skorzystać z opcji filtra i odnaleźć interesujące go działania korzystając z opcji filtra: - od – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest późniejsza niż wskazana 
- do – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest wcześniejsza niż wskazana, 
- Wzorzec – zwrócone zostaną wizyty handlowe, na których zastosowano wybrany, 
- Typ – zwrócone zostaną wizyty handlowe o typie, który został wskazany w ustawieniach filtra 
- Rodzaj działania – użytkownik może odszukać działania danego rodzaju (np. tylko spotkania) lub działania kilku różnych rodzajów (wielowybór), 
- Kontrahent – po wybraniu konkretnego kontrahenta zostaną zwrócone działania dotyczące tylko tego konkretnego Klienta. 
- Dodatkowo za pomocą filtru tekstowego możliwe jest wyszukanie działań np. po mieście czy ulicy. 
 

Podobnie jak dla filtrów w innych miejscach aplikacji użytkownik może skorzystać z opcji dodatkowych, dostępnych po dłuższym przytrzymaniu na przycisk z danym filtrem. Jedną z możliwości jest przypięcie filtra do szybkiego wybierania, które usprawni proces wyszukiwania interesujących działań.

