Spotkanie jest typem działania planowanego przeważnie z wyprzedzeniem. Za jego pomocą można zarejestrować spotkanie u Klienta. W przypadku tworzenia spotkań dostępne są dodatkowe opcje takie jak: wysyłanie działania do systemu po zaplanowaniu, czy też planowanie kolejnego po zrealizowaniu.

Okno planowania spotkania składa się z czterech zakładek:
Określ wzorzec spotkania,
Wybierz kontrahentów,
Koszyk,
Dzień.

Przy współpracy z systemem Comarch ERP Altum rodzaje spotkań definiuje się w systemie ERP, jako: Słowniki uniwersalne\CRM\Rodzaj kontaktu.
Oznaczenie wybranych godzin w kolorze czerwonym oznacza, że w danym terminie istnieje zaplanowane już inne wydarzenie.
Spotkanie może być ponadto powiązane z wątkiem na urządzeniu mobilnym, należy pamiętać jednakże wątek ten nie będzie wysyłany do systemu ERP.
Spotkanie można powiązać z istniejącym, niezakończonym wątkiem przypisanym do danego Kontrahenta lub można stworzyć nowy wątek, z którym spotkanie zostanie powiązane. Powiązanie to jest fakultatywne.