Pełna Kalkulacja elementu zawiera następujące informacje:
Kod oraz nazwa towaru
Cena bazowa
Marża minimalna
Stawka podatku VAT sprzedaży
Marża uzyskana prezentowana w procentach – pole możliwe do edycji
Wartość uzyskanej marży
Ilość zamawianego towaru – pole możliwe do edycji
Stan towaru na magazynie
Cena początkowa (pole ukryte przy wyłączonej widoczności promocji)
Rabat – pole możliwe do edycji (pole ukryte przy wyłączonej widoczności promocji)
Cena końcowa – pole możliwe do edycji
Wartość elementu netto oraz brutto – pole możliwe do edycji
Waga elementu
Magazyny – pole możliwe do edycji
Termin dostawy:
Dni – ilość dni realizacji zamówionego towaru – pole możliwe do edycji,
Data – data dostarczenia zamówionego towaru Klientowi – pole możliwe do edycji,
Informacje dodatkowe – lista atrybutów dokumentu
Opis elementu – pole możliwe do edycji
Dokumenty – transakcje historyczne zawierające wybrany towar
Informacja dodatkowa (widoczne, gdy został dodany atrybut)
Załączniki- załączniki dodane do elementu

W sekcji: Cechy towaru, można określić cechę towaru:


Wybrana cecha jest prezentowana również z poziomu Koszyka pod nazwą towaru.
Jeśli podczas generowania dokumentu zostanie wprowadzona ilość większa niż dostępne zasoby dla danej partii towaru, pojawi się komunikat jak na rysunku poniżej:

W nowej wersji aplikacji Comarch Mobile została dodana także funkcjonalność prezentacji pokrycia realizacji zamówienia względem poszczególnych magazynów.
Informacja o tym, czy wskazane przez użytkownika ilości wybranych towarów znajdują się na danym magazynie są prezentowane w postaci procentowej, odpowiednim kolorem – w zależności od dostępności towarów. Użytkownik może sprawdzić:
dostępność konkretnego towaru na poszczególnych magazynach – z poziomu dużej kalkulacji pozycji

możliwość zrealizowania całego zamówienia na poszczególnych magazynach – z poziomu nagłówka dokumentu.

Dzięki wyświetlaniu tej informacji użytkownik może zmienić magazyn, jeżeli realizacja zamówienia na wybranym magazynie okaże się niemożliwa ze względu na niewystarczającą ilość zasobów na tym magazynie.
W Comarch Mobile umożliwiono skonfigurowanie doliczania kosztów dodatkowych do pozycji dokumentu ZS, FS, PA, OS, WZ. Istnieje możliwość dodania własnej definicji kosztów dodatkowych, w których określany jest sposób doliczania kosztów oraz uwarunkowania do jego naliczania.
Podczas dodawania pozycji do dokumentu można określić m.in. następujące informacje dla kosztów dodatkowych:
Nazwę kosztu;
Na jakich typach dokumentów ma być doliczany;
Czy koszt ma być wymagany;
Czy koszt może być edytowalny;
Czy koszt ma być doliczany do ceny końcowej czy początkowej.
Informacje o kosztach dodatkowych są również prezentowane z poziomu Koszyka.

