Po dokonaniu wyboru towaru z listy następuje podniesienie okna edycji pozycji reklamacji, pokazane na poniższym zrzucie:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2018/09/404.png)
Uwaga
W systemie Comarch ERP Altum zostały zdefiniowane następujące predefiniowalne rodzaje żądań reklamującego: Usuniecie wady, Wymiana na nowy, Zwrot pieniędzy. Użytkownik ma możliwość definiowania indywidualnych rodzajów żądań z poziomu Słownika kategorii.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2018/09/405.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2018/09/406.png)
Użytkownik może określić także status realizacji, który domyślnie ustawiony jest na status: Rozpatrywana oraz uzupełnić przyczynę reklamacji.
Każdy element dokumentu reklamacji sprzedaży można powiązać ze wskazanym dokumentem historycznym (przy czym nie jest to konieczne).
Powiązania można dokonać na dwa sposoby:
Wpisując konkretną wartość np. FS/2017/00002/mob w pole tekstowe.
Wybierając przycisk Dokument. Po naciśnięciu przycisku podniesiona zostanie lista dokumentów historycznych powiązanych z danym kontrahentem, na których znajduje się reklamowany towar.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2018/08/light_2_action_search.png)