Po wejściu na profil prezentowane są podstawowe informacje na temat zalogowanego użytkownika, takie jak: zdjęcie, nazwisko i imię, telefon, adres e-mail, domyślny adres główny oraz centrum, na które zalogował się użytkownik.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2022/01/Screenshot_33.jpg)
Znajdujące się w nagłówku przyciski umożliwiają edycję profilu, zmianę hasła oraz zmianę ustawień aplikacji.
Po wejściu na edycję profilu, użytkownik może edytować swoje zdjęcie, adres zamieszkania, numery telefonów oraz adres e-mail. Poprawnie wypełniony profil ułatwia pracę z aplikacją, ponieważ wprowadzone dane wykorzystywane są w różnych miejscach aplikacji.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2019/04/o4-e1643024739981.png)
W ustawieniach aplikacji użytkownik może ustawić:
Typ prezentowanych wartości sprzedaży na ekranie startowym oraz kalendarzu: Netto czy Brutto,
Rodzaj podziału kontrahentów według którego ma być pokazywana lista kontrahentów oraz rejonów.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2019/05/a16-e1643210048260.png)
Na liście dostępnych podziałów są prezentowane te kategorie podziału kontrahentów, które zostały przypisane do centrum, na jakie loguje się operator.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2018/10/profil4-300x179.png)