Po zatwierdzeniu dokumentu RLS i synchronizacji, w systemie następuje realizacja dokumentu reklamacji. Po wykonanej synchronizacji w Comarch Mobile Sprzedaż aktualizuje się status reklamacji na pozycjach dokumentu oraz na nagłówku. Jeżeli pozycje mają różne statusy, to status reklamacji na całym dokumencie odpowiada najwcześniejszemu (najniższemu) statusowi którejkolwiek z pozycji tego dokumentu.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2018/10/rls3-187x300.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2018/10/rls4-186x300.png)
Pola oznaczone symbolem są możliwe do edycji po naciśnięciu przycisku.
Po naciśnięcie przycisku na pozycji dokumentu RLS zostają wyświetlone wszystkie etapy realizacji danej pozycji. Jeżeli jednym z etapów realizacji pozycji było: „Wydanie nowego towaru (FS)” i operator mobilny ma włączoną synchronizację dokumentów z centrali wówczas istnieje możliwość podglądu zarejestrowanego dokumenty sprzedaży, poprzez naciśnięcie przycisku
.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/20220/wp-content/uploads/2018/10/rls7-300x284.png)