W systemie została wprowadzona obsługa wielofirmowości tj. każde centrum podrzędne (w tym centrum Mobile) działa w kontekście którejś z firm. Na każdym centrum na zakładce Firma, znajdują się dane firmy (NIP, nazwa, adres itd.) do której określone centrum jest przypięte. Zmiany wprowadzane z poziomu danej Firmy (np. ograniczenia widoczności), zmiana na obiektach dotyczących tylko danej firmy (oddzielne) dotyczą także jednostek podrzędnych przypisanych do tej firmy.
Obsługa wielu firm w jednej bazie danych wymaga zablokowania możliwości współdzielenia wybranych obiektów pomiędzy firmami. Dodano ograniczenie dostępności pomiędzy firmami dotyczy przede wszystkim:
- magazynów,
- rejestrów kasowo-bankowych,
- rejestrów VAT,
- okresów obrachunkowych.
Firma główna pozwala na zarządzanie dostępnością obiektów i uprawnieniami poszczególnych firm podpiętych do Firmy głównej – zawiera zbiór (sumę) wszystkich obiektów ze wszystkich firm.
Również działalność operacyjną, handlową można prowadzić na poziomie Firmy głównej. Z tego względu Firma główna (węzeł główny) również zawiera własne obiekty (niewspółdzielone z innymi firmami) – do wykorzystania dla użytkowników, którzy zalogują się i będą pracować bezpośrednio z poziomu Firmy głównej. Magazyny oraz rejestry Firmy głównej mają zaznaczoną opcję [dedykowany dla Firmy głównej].
„Dostępność obiektów” – panel dostępny z poziomu edycji/dodawania dowolnego centrum/Firmy.
W panelu [Dostępność obiektów] wprowadzono opcję dla centrów dodawanych niżej, pod firmą [Pobierz z nadrzędnego], umożliwiającą szybsze skonfigurowanie centrum wg ustawień pobieranych z firmy lub centrum ustawionego wyżej.
- Rejestry VAT,
- Typy cen,
- Typy kursów
Atrybuty wielofirmowe
Atrybuty wielofirmowe, to złożone informacje dodatkowe, które mogą przyjmować różne wartości w zależności od firmy w kontekście, której działa pracownik. Mobile Sprzedaż również obsługuje ten typ atrybutów – do aplikacji pobierane są wartości zdefiniowane dla firmy, do której należy dane centrum mobilne.