Pełna Kalkulacja elementu zawiera następujące informacje:
- Kod oraz nazwa towaru
- Cena bazowa
- Marża minimalna
- Stawka podatku VAT sprzedaży
- Marża uzyskana prezentowana w procentach – pole możliwe do edycji
- Wartość uzyskanej marży
- Ilość zamawianego towaru – pole możliwe do edycji
- Stan towaru na magazynie
- Cena początkowa (pole ukryte przy wyłączonej widoczności promocji)
- Rabat – pole możliwe do edycji (pole ukryte przy wyłączonej widoczności promocji)
- Cena końcowa – pole możliwe do edycji
- Wartość elementu netto oraz brutto – pole możliwe do edycji
- Waga elementu
- Magazyny – pole możliwe do edycji
- Termin dostawy:
- Dni – ilość dni realizacji zamówionego towaru – pole możliwe do edycji,
- Data – data dostarczenia zamówionego towaru Klientowi – pole możliwe do edycji,
- Informacje dodatkowe – lista atrybutów dokumentu
- Opis elementu – pole możliwe do edycji
- Dokumenty – transakcje historyczne zawierające wybrany towar
- Informacja dodatkowa (widoczne, gdy został dodany atrybut)
- Załączniki- załączniki dodane do elementu
W sekcji: Cechy towaru, można określić cechę towaru:
Wybrana cecha jest prezentowana również z poziomu Koszyka pod nazwą towaru.
Jeśli podczas generowania dokumentu zostanie wprowadzona ilość większa niż dostępne zasoby dla danej partii towaru, pojawi się komunikat jak na rysunku poniżej:
W nowej wersji aplikacji Comarch Mobile została dodana także funkcjonalność prezentacji pokrycia realizacji zamówienia względem poszczególnych magazynów.
Informacja o tym, czy wskazane przez użytkownika ilości wybranych towarów znajdują się na danym magazynie są prezentowane w postaci procentowej, odpowiednim kolorem – w zależności od dostępności towarów. Użytkownik może sprawdzić:
- dostępność konkretnego towaru na poszczególnych magazynach – z poziomu dużej kalkulacji pozycji
- możliwość zrealizowania całego zamówienia na poszczególnych magazynach – z poziomu nagłówka dokumentu.
Dzięki wyświetlaniu tej informacji użytkownik może zmienić magazyn, jeżeli realizacja zamówienia na wybranym magazynie okaże się niemożliwa ze względu na niewystarczającą ilość zasobów na tym magazynie.
W Comarch Mobile umożliwiono skonfigurowanie doliczania kosztów dodatkowych do pozycji dokumentu ZS, FS, PA, OS, WZ. Istnieje możliwość dodania własnej definicji kosztów dodatkowych, w których określany jest sposób doliczania kosztów oraz uwarunkowania do jego naliczania.
Podczas dodawania pozycji do dokumentu można określić m.in. następujące informacje dla kosztów dodatkowych:
- Nazwę kosztu;
- Na jakich typach dokumentów ma być doliczany;
- Czy koszt ma być wymagany;
- Czy koszt może być edytowalny;
- Czy koszt ma być doliczany do ceny końcowej czy początkowej.
Informacje o kosztach dodatkowych są również prezentowane z poziomu Koszyka.