Istnieje możliwość modyfikacji standardowego wyglądu oraz działania aplikacji poprzez integracje z zewnętrzną aplikacją.
Możliwości, jakie daje funkcjonalność to:
- rozszerzanie górnego paska aplikacji (ActionBara) w głównym oknie listy kontrahentów o nowe elementy, rozszerzanie ActionBara w oknie dokumentu, pozycji dokumentu, raportu, terminarza, zlecenia serwisowego, czynności serwisowych o nowe elementy, 
- rozszerzanie dużej kalkulacji pozycji na dokumentach (ukrywanie kontrolek, dodawanie nowych, 
- modyfikacja istniejących np. poprzez zmianę tekstu lub koloru), 
- rozszerzanie karty kontrahenta (ukrywanie kontrolek, dodawanie nowych oraz modyfikacja istniejących). 
Oprócz zmiana interfejsowych możliwe jest także rozszerzanie procesu synchronizacji o nowe elementy, w celu prze synchronizowania dodatkowych tabel/obiektów z systemu ERP.
Więcej informacji o rozszerzalności aplikacji znajduje się TUTAJ.
 
                        

