Do działań CRM typu: spotkanie oraz kontakt umożliwiono dodawanie oraz wypełnianie zdefiniowanych kwestionariuszy. Spotkanie handlowe, rozmowa z Klientem za każdym razem może przebiegać nieco inaczej. W celu lepszego zarządzania kontaktami z kontrahentem, warto skorzystać z kwestionariuszy, które usystematyzują przebieg spotkania, rozmowy.
Po naciśnięciu na przycisk plus w sekcji Kwestionariusz na wzorcu planowania spotkania, można wybrać ankietę zdefiniowaną w systemie Comarch ERP Altum oraz przypiętą do działania CRM: spotkanie, kontakt.
Wybrany kwestionariusz jest widoczny na wzorcu planowanego spotkania i jest możliwy do zmiany lub usunięcia.
Na zakładce Kontrahenci należy wybrać kontrahenta, dla którego zostanie zaplanowane Spotkanie.
Po wybraniu Kontrahenta otworzy się nowe okno ze szczegółami, w którym dodatkowo będzie można wybrać osobę kontaktową, ustalić cykliczność działania oraz dodać opis spotkania. W przypadku dodania seryjnego kontrahentów dodatkowe wspomniane okno z dodatkowymi opcjami otworzy się po wybraniu danego kontrahenta zakładki Koszyk.
Na zakładce Koszyk prezentowana jest lista spotkań, która zostanie stworzona po naciśnięciu przycisku .
Na zakładce Dzień można zobaczyć zaplanowane działania w ujęciu dziennym.
Każde spotkanie może być tworzone, jako cykl działań. Aby określić cykl podczas planowania spotkania w sekcji Powtórzenie należy określić cykliczność działania. Możliwe do wyboru warianty powtórzeń zostały zaprezentowane poniżej.