Po wystawieniu dokumentu zamówienia sprzedaży w aplikacji i zsynchronizowaniu do systemu ERP jeżeli zostanie zmieniona wartość atrybutu lub dodana nowa klasa atrybutu informacja o dokonanej zmianie będzie synchronizowana z powrotem do aplikacji.
Zmiany w atrybutach na dokumencie Zamówienia Sprzedaży obejmują:
- Edycję istniejącej klasy atrybutu na nagłówku dokumentu ZS
- Dodanie nowej klasy atrybutu na nagłówku dokumentu ZS
- Usunięcie w systemie ERP klasy atrybutu dodanej w Comarch Mobile na nagłówku dokumentu ZS
- Edycję istniejącej klasy atrybutu na pozycji ZS
- Dodanie nowej klasy atrybutu na pozycji dokumentu ZS
- Usunięcie w systemie ERP klasy atrybutu dodanej w Comarch Mobile na pozycji dokumentu ZS
Funkcjonalność pozwala na weryfikację, jakie zmiany zostały wprowadzone w atrybutach znajdujących się na dokumencie podczas realizacji zamówienia sprzedaży.