Po naciśnięciu przycisku: Dodaj wpłatę na karcie kontrahenta zostanie otwarte okno Wpłata.
Okno: Wpłata zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.
Wybór podmiotu, dla którego ma zostać wystawiony dokument KP został zaprezentowany na rysunku poniżej.
Istnieje również możliwość zablokowania poszczególnych podmiotów podczas wystawiania KP/KW z poziomu kafelka Kasa/Dzień.
Wybór płatnika został zaprezentowany na rysunku poniżej.
Okno wprowadzania wartości wpłacanej kwoty zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.
Dodawanie opisu zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.
W przypadku, gdy użytkownik będzie chciał zatwierdzić okno: Wpłata i jednocześnie nie poda wartości wpłaty, w oknie pojawi się komunikat: „Nie podano wartości” i wpłata na zerową wartość nie zostanie zatwierdzona.
Zapisana wpłata będzie widoczna na liście Wpłaty/Wypłaty i będzie dla niej dostępne menu zaprezentowane na rysunku poniżej.
– Usunięcie dokumentu KP
– Wysłanie KP do drukarki bądź, jako e-mail do kontrahenta
– Edycja dokumentu KP. Istnieje możliwość zmiany wszystkich danych
Naciśnięcie przycisku [Powrót] na urządzeniu spowoduje wyświetlenie opcji zaprezentowanych na rysunku poniżej.
Istnieje również możliwość rejestracji wpłat przy wyborze płatności kartą. Podczas wystawiania dokumentów KP oraz wyborze płatności kartą i wybraniu opcji Zapisz lub Zapisz i Wyślij okno aplikacji zostaje zablokowane a kwota płatności wysyłana jest na terminal (w trybie obciążenia dla KP). W przypadku pozytywnej realizacji transakcji okno zapisu kasowego zostanie zamknięte. Natomiast, jeśli z terminala zostanie wysłany błąd, w oknie urządzenia mobilnego wyświetli się komunikat: „Płatność kartą nie powiodła się. Transakcja została odrzucona” z opcjami:- Ponów próbę – ponowna próba transakcji
- Anuluj – powrót do okna zapisu kasowego.