
Karta kontrahenta składa się z trzech sekcji:
- Pulpit
 - Informacje
 - Aktywności
 
Przejście do konkretnej sekcji następuje po kliknięciu na Pulpit, Informacje lub Aktywności.
W każdej z sekcji w górnym pasku aplikacji są dostępne:
1. Sekcja Pulpit

Pulpit kontrahenta podzielony jest na pięć obszarów:
- Najbliższe działania – prezentowane są trzy najbliższe działania CRM oraz przycisk [Zobacz wszystkie].
 

- Ostatnie dokumenty – prezentowane są trzy ostatnie dokumenty kontrahenta oraz przycisk [Zobacz wszystkie].
 

- Należności – prezentowane są należności kontrahenta oraz przycisk [Rozlicz].
 

- Kaucje – prezentowana jest kwota naliczonych kaucji oraz przycisk [Rozlicz].
 

- Sprzedaż – prezentowana jest wartość sprzedaży dla kontrahenta w ujęciu miesięcznym.
 

Naciśnięcie przycisku 
przeniesie użytkownika do okna z możliwością zmiany okresu miesięcznego na tygodniowy lub roczny.

2. Sekcja Informacje

Informacje o kontrahencie są podzielone na siedem obszarów:
1. Dane podstawowe
- Rodzaj kontrahenta
 - Numer NIP kontrahenta
 - Adres główny kontrahenta
 
2. Kontakty
- Informacja o tym, jakie formy kontaktu posiada kontrahent.
 
3. Inne adresy
- Informacja o tym, jakie adresy posiada kontrahent.
 
4. Zgody
- Informacja o liczbie zgód udzielonych przez kontrahenta.
 
5. Informacje księgowe
- Status kontrahenta
 - Rodzaj kontrahenta
 - Informacja o tym, czy kontrahent jest płatnikiem VAT
 - Informacja o tym, czy dokumenty wystawione na kontrahenta będą wysyłane do KSeF
 - Informacja o tym, czy kontrahent jest rolnikiem ryczałtowym
 
6. Płatność i realizacja
- Dystrybutorzy/Magazyny – magazyny udostępnione dla kontrahenta
 - Towary – grupa towarów udostępniona dla kontrahenta
 - Waluta
 - Domyślna forma płatności
 - Kontrahent główny
 
7. Osoby kontaktowe
- Lista osób kontaktowych danego kontrahenta
 
Przy każdej sekcji prezentowana jest ikonka 
, która umożliwia zwinięcie danej sekcji. Domyślnie każda sekcja jest rozwinięta.
3. Sekcja Aktywności

Aktywności kontrahenta podzielone są na obszary:
- Wszystkie
 - Dzisiaj
 - Wczoraj
 - Ostatnie 7 dni
 - Ostatnie 30 dni
 
W poszczególnych obszarach prezentowane są informacje o:
- wystawionych dokumentach wraz z datą, godziną i numeratorem dokumentu,
 - zaległych płatnościach wraz z numeratorem dokumentu i kwotą,
 - zrealizowanych działaniach CRM,
 - zrealizowanych czynnościach serwisowych wraz z nazwą czynności i numeratorem zlecenia serwisowego,
 - zrealizowanych dokumentach KP/KW.
 
W przypadku braku wystąpienia aktywności prezentowany jest poniższy ekran z komunikatem:

                        








