Logowanie

Logowanie hasłem

Po uruchomieniu aplikacji Comarch Mobile zostanie wyświetlone okno logowania się do aplikacji.

Okno logowania

W celu zalogowania się do aplikacji należy uzupełnić hasło użytkownika i wybrać opcję [Dalej].

W przypadku, gdy podane przez użytkownika hasło nie będzie odpowiadać temu zapisanemu w stworzonej bazie mobilnej, wówczas przy próbie logowania do aplikacji zostanie wyświetlony komunikat zaprezentowany poniżej.

Logowanie – nieprawidłowe hasło

Po wybraniu opcji [Tak], wprowadzone hasło zostanie porównane z hasłem zapisanym na karcie operatora w systemie ERP. Jeśli oba hasła będą zgodne, przedstawiciel handlowy zostanie zalogowany do aplikacji, a jego hasło w mobilnej bazie danych zostanie automatycznie zaktualizowane do wersji z systemu ERP. W przypadku niezgodności wyświetlony zostanie komunikat o błędzie.

Logowanie – nieprawidłowe dane

 

Wskazówka
Kliknięcie w opcję umożliwia podgląd wprowadzonego hasła.

Logowanie biometryczne

W aplikacji Comarch Mobile istnieje również możliwość logowania za pomocą danych biometrycznych. Funkcjonalność logowania biometrycznego należy włączyć w ustawieniach aplikacji. Więcej informacji na ten temat znajduje się TUTAJ.

W przypadku włączonej opcji logowania biometrycznego po uruchomieniu aplikacji Comarch Mobile użytkownik zostanie poproszony o sczytanie danych biometrycznych. Po ich poprawnym wczytaniu nastąpi automatyczne zalogowanie do aplikacji.

Dodatkowo obok pola hasła, pojawi się ikona   informująca o tym, że logowanie za pomocą biometrii zostało włączone. Po włączeniu tej opcji, nadal istnieje możliwość zalogowania do aplikacji przy pomocy hasła.

Czy ten artykuł był pomocny?