Generowanie bazy mobilnej z wykorzystaniem nowego interfejsu
Aby wygenerować bazę z wykorzystaniem nowego interfejsu należy:
Uruchomić aplikację w nowym interfejsie zgodnie z informacjami dostępnymi TUTAJ.
Usunąć bazę mobilną znajdującą na urządzeniu w pamięci wewnętrznej w katalogu Documents (nazwa bazy: data.db, baza może być podzielona na kilka plików np. data.db, data.db-shm, data.db-wal – należy usunąć je wszystkie). Po usunięciu mobilnej bazy wszystkie dane zostaną utracone.
Wymusić zamknięcie aplikacji Mobilnej z poziomu zarządzania aplikacjami. Należy wejść w [Zarządzanie aplikacjami] wybrać [Comarch Mobile], a następnie opcję [Wymuś zatrzymanie],
Uruchomić aplikację Comarch Mobile, zostanie otwarty kreator pierwszego uruchomienia aplikacji w nowej szacie graficznej.
Ekran powitalny
Wybór przycisku [Skonfiguruj aplikację] przekieruje użytkownika do kroku ’Połącz się z serwerem’, gdzie należy uzupełnić dane potrzebne do wykonania synchronizacji i pobrania danych do bazy mobilnej.
Okno aplikacji z odpowiednimi miejscami do uzupełnienia
Należy odpowiednio uzupełnić pola:
Adres serwera – nazwa serwera, z którym będzie dokonywana synchronizacja
Port – port, na którym działa usługa synchronizacji (serwer)
Wybór przycisku [Dalej] przekieruje użytkownika do kroku ’Zaloguj się’, gdzie należy uzupełnić dane dotyczące operatora mobilnego.
Uzupełnienie nazwy operatora i hasła
Po poprawnym uzupełnieniu danych dotyczących operatora mobilnego należy wybrać przycisk [Dalej], który przekieruje użytkownika do kroku ’Wykonaj pierwszą synchronizację’.
Po wybraniu przycisku [Rozpocznij synchronizację] zostanie uruchomiony proces pierwszej synchronizacji.
Uwaga
Podczas wykonywania pierwszej synchronizacji konieczne jest, aby wszystkie obiekty zostały zsynchronizowane. W innym wypadku nie będzie możliwości korzystania z aplikacji.
Widok prawidłowego przebiegu synchronizacji
Po prawidłowym zakończeniu synchronizacji widok ekranu głównego aplikacji powinien być następujący:
Widok ekranu głównego aplikacji po poprawnej synchronizacji
Logowanie
Po uruchomieniu aplikacji Comarch Mobile zostanie wyświetlone okno logowania się do aplikacji.
Okno logowania
W celu zalogowania się do aplikacji należy uzupełnić hasło użytkownika i wybrać opcję [Dalej].
W przypadku, gdy podane przez użytkownika hasło nie będzie prawidłowe, wówczas przy próbie logowania do aplikacji zostanie wyświetlony komunikat zaprezentowany poniżej.
Logowanie – nieprawidłowe dane
Wskazówka
Kliknięcie w opcję umożliwia podgląd wprowadzonego hasła.
Powrót do klasycznego interfejsu w Comarch Mobile
W celu przejścia do klasycznego interfejsu aplikacji należy wybrać opcję [Więcej] na dashboardzie aplikacji, a następnie kliknąć w przycisk [Interfejs kafelkowy], który przeniesie użytkownika do okna logowania aplikacji.
Opcja powrotu do Interfejsu kafelkowego
Społeczność Comarch
Dzięki społeczności Comarch ERP rozwiązujemy problemy, dzielimy się pomysłami oraz informujemy o różnych nowościach.