Lista kontrahentów

Po naciśnięciu na ikonę Kontrahenci zostaje wyświetlone okno składające się z sześciu zakładek:
  • Wszyscy
  • Ulubieni
  • Często
  • Ostatnie transakcje
  • Osoby kontaktowe
  • Dłużnicy
Opis poszczególnych zakładek znajduje się TUTAJ.  
Sekcja Kontrahenci
Na każdej zakładce użytkownik ma możliwość wykonania dodatkowych działań na konkretnym kontrahencie po naciśnięciu na przycisk
Opcje menu dostępne dla wybranego Kontrahenta
 

Zakładki

Po naciśnięciu na sekcję [Kontrahenci] w oknie głównym aplikacji zostaje wyświetlone okno składające się z sześciu zakładek:
  • Wszyscy
  • Ulubieni
  • Często
  • Ostatnie transakcje
  • Osoby kontaktowe
  • Dłużnicy

Lista ulubionych kontrahentów

Lista [Ulubieni] składa się z kontrahentów, którzy zostali oznaczeni przez użytkownika aplikacji jako ulubieni. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik może wyróżnić na liście kontrahentów, do których kart chce mieć szybki dostęp. Każdy użytkownik aplikacji może sam definiować ulubionych kontrahentów. Oznaczenie kontrahenta jako „Ulubiony” Oznaczenie to możliwe jest z poziomu menu kontekstowego i jest dostępne tylko w aplikacji Comarch Mobile (nie jest synchronizowane do systemu ERP). Kontrahent „Ulubiony” będzie wyświetlony na Liście kontrahentów -> Zakładka: Ulubieni. Kontrahent oznaczony jako „Ulubiony”
Lista ulubionych Kontrahentów
Jeśli w aplikacji nie istnieje nawet jeden kontrahent oznaczony jako ulubiony, wówczas prezentowany jest komunikat: Brak kontrahentów w Ulubionych.

Lista najczęściej kupujących kontrahentów

Lista [Często] prezentuje kontrahentów, dla których została zarejestrowana największa ilość dokumentów sprzedażowych.

Okno: Lista najczęściej kupujących kontrahentów

Lista ostatnio kupujących kontrahentów

Lista [Ostatnie transakcje] prezentuje kontrahentów, dla których w ostatnim czasie zarejestrowano transakcje.
Okno: Lista ostatnio kupujących kontrahentów

Lista osób kontaktowych

Lista [Osoby kontaktowe] to odpowiednik książki telefonicznej, dzięki której Przedstawiciel w szybki i sprawny sposób odnajdzie interesującą go osobę i nawiąże z nią kontakt poprzez telefon, e-mail, czy SMS. Każdy z kontaktów posiada elementy informacyjne zaprezentowane na rysunku poniżej.
Lista: Osoby kontaktowe

Lista dłużników

Lista [Dłużnicy] prezentuje kontrahentów, którzy zalegają z płatnościami. Zawiera informacje o kontrahentach, kwotach przeterminowanych płatności oraz terminach, od których długi pozostają niespłacone.
Lista: Dłużnicy

Karta kontrahenta

Pasek górny na karcie kontrahenta
Karta kontrahenta składa się z trzech sekcji:
  1. Pulpit
  2. Informacje
  3. Aktywności
Przejście do konkretnej sekcji następuje po kliknięciu na Pulpit, Informacje lub Aktywności. W każdej z sekcji w górnym pasku aplikacji są dostępne:
  • ikonka , która umożliwia powrót do wcześniejszego ekranu w aplikacji
  • kod i nazwa kontrahenta

1. Sekcja Pulpit

Pulpit kontrahenta
Pulpit kontrahenta podzielony jest na pięć obszarów:
  • Najbliższe działania -  prezentowane jest najbliższe działanie CRM oraz przycisk [Zobacz wszystkie].
Widok obszaru: Najbliższe działania
  • Ostatnie dokumenty - prezentowane są trzy ostatnie dokumenty kontrahenta oraz przycisk [Zobacz wszystkie].
Widok obszaru: Ostatnie dokumenty
  • Należności - prezentowane są należności kontrahenta oraz przycisk [Rozlicz].
Widok obszaru: Należności 
  • Kaucje - prezentowana jest kwota naliczonych kaucji oraz przycisk [Rozlicz].
Widok obszaru: Kaucje
  • Sprzedaż - prezentowana jest wartość sprzedaży dla kontrahenta w ujęciu miesięcznym.
Widok obszaru: Sprzedaż
Naciśnięcie przycisku przeniesie użytkownika do okna z możliwością zmiany okresu miesięcznego na tygodniowy lub roczny.
Wartość sprzedaży kontrahenta

2. Sekcja Informacje

Informacje o kontrahencie
Informacje o kontrahencie są podzielone na siedem obszarów:
1. Dane podstawowe
  • Rodzaj kontrahenta
  • Numer NIP kontrahenta
  • Adres główny kontrahenta
2. Kontakty
  • Informacja o tym, jakie formy kontaktu posiada kontrahent.
3. Inne adresy
  • Informacja o tym, jakie adresy posiada kontrahent.
4. Zgody
  • Informacja o liczbie zgód udzielonych przez kontrahenta.
5. Informacje księgowe
  • Status kontrahenta
  • Rodzaj kontrahenta
  • Informacja o tym, czy kontrahent jest płatnikiem VAT
  • Informacja o tym, czy dokumenty wystawione na kontrahenta będą wysyłane do KSeF
  • Informacja o tym, czy kontrahent jest rolnikiem ryczałtowym
6. Płatność i realizacja
  • Dystrybutorzy/Magazyny - magazyny udostępnione dla kontrahenta
  • Towary - grupa towarów udostępniona dla kontrahenta
  • Waluta
  • Domyślna forma płatności
  • Kontrahent główny
7. Osoby kontaktowe
  • Lista osób kontaktowych danego kontrahenta
Przy każdej sekcji prezentowana jest ikonka , która umożliwia zwinięcie danej sekcji. Domyślnie każda sekcja jest rozwinięta.

3. Sekcja Aktywności

Aktywności kontrahenta
Aktywności kontrahenta podzielone są na obszary:
  • Wszystkie
  • Dzisiaj
  • Wczoraj
  • Ostatnie 7 dni
  • Ostatnie 30 dni
W poszczególnych obszarach prezentowane są informacje o wystawionych dokumentach sprzedaży wraz z datą, godziną i numeratorem dokumentu. W przypadku braku wystąpienia aktywności prezentowany jest poniższy ekran z komunikatem:
Brak aktywności kontrahenta