Możliwość filtrowania działań

Użytkownik może wyfiltrować działania z poziomu Terminarza wchodząc w zakładki Zaplanowane, Przeterminowane i Zakończone. Po wejściu w jedną z zakładek użytkownik może skorzystać z opcji filtra i odnaleźć interesujące go działania korzystając z opcji:

  • Wyst. od – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest późniejsza niż wskazana,
  • Wyst. do – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest wcześniejsza niż wskazana,
  • Rodzaj działania – użytkownik może odszukać działania danego rodzaju (np. tylko spotkania),
  • Kontrahent – po wybraniu konkretnego kontrahenta zostaną zwrócone działania dotyczące tylko tego konkretnego Klienta,
  • Real./Wyk.od – dotyczy tylko działań zakończonych, zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wykonania jest późniejsza niż wskazana,
  • Real/Wyk.do – dotyczy tylko działań zakończonych, zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wykonania jest wcześniejsza niż wskazana,
  • Typ – po wybraniu jednego z typów zostaną wyświetlone wizyty o określonym typie
  • Wzorzec – po wybraniu wzorca zostaną wyświetlone wizyty z określonym wzorcem
  • Dodatkowo za pomocą filtru tekstowego możliwe jest wyszukanie działań np. po mieście czy ulicy.
Możliwość filtrowania działań z poziomu Terminarza: zakładka Zakończone
Możliwość filtrowania działań z poziomu Terminarza: zakładka Zaplanowane, Przeterminowane

Czy ten artykuł był pomocny?