W celu uruchomienia aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie należy w pasku adresu przeglądarki wpisać adres www, który użytkownik otrzymuje od administratora. Po załadowaniu pojawi się strona z ekranem logowania.

Wybór języka
Korzystanie z aplikacji możliwe jest w trzech językach:
- polskim
- angielskim
- niemieckim
Zmiana języka jest możliwa w oknie logowania. Po wybraniu ikony w prawym górnym rogu pojawi się lista języków.
Logowanie
Logowanie do aplikacji wymaga wprowadzenia odpowiednich danych. W pole login należy wpisać nazwę operatora, natomiast w pole hasło przyporządkowane do niego hasło.
Komunikaty błędnego logowania
- Niepoprawne dane logowania – komunikat oznacza, że wpisany login lub hasło są nieprawidłowe.
- Błąd licencji – komunikat oznacza, że Menadżer Kluczy jest niedostępny, został źle skonfigurowany lub wyczerpały się wolne licencje wynikające z praw przypisanych do pracownika podpiętego do operatora.