Po naciśnięciu przycisku dostępnego na karcie kontrahenta zostanie wyświetlone menu z opcjami:
[Dodaj osobę] – Umożliwia dodanie osoby kontaktowej na karcie kontrahenta
[Edytuj kontrahenta] – Umożliwia pełną edycję karty kontrahenta
[Dodaj informację dodatkową] – Umożliwia uzupełnienie atrybutów na karcie kontrahenta
[Dodaj załącznik] – umożliwia dodanie załącznika do karty kontrahenta.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/06/Screenshot_2023.06.26_09.59.05.005-600x541.png)
Naciśnięcie przycisku [Edytuj kontrahenta] pozwala na pełną edycję karty kontrahenta. Edytując kartę kontrahenta użytkownik może dokonać zmiany:
- Akronimu
- Nazwy kontrahenta
- Numeru NIP
- Informacji księgowych o kontrahencie (statusu i klasyfikacji podatkowej kontrahenta)
- Adresu
- Kontaktu
- Osoby kontaktowej
- Informacji dodatkowych
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/06/Screenshot_2023.06.26_10.01.11.805-600x807.png)
Dla nowo dodanego kontrahenta poza możliwością zmiany danych istnieje także możliwość usunięcia karty kontrahenta. Opcja dostępna jest po wybraniu przycisku .
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/06/Screenshot_2023.06.26_09.58.44.237-600x561.png)
Opcja: [Usuń kontrahenta] dostępna jest dla nowo zarejestrowanych kontrahentów, niewysłanych jeszcze do systemu ERP. Usunięcie kontrahenta jest możliwe jedynie w przypadku, gdy na kontrahenta nie został wystawiony dokument oraz nie zostało zaplanowane działanie powiązane z kontrahentem.