Krok 2 – Tworzenie pracownika w systemie CEE

Tworzenie pracownika

Aby możliwe było korzystanie z aplikacji Comarch Mobile, należy utworzyć pracownika (przedstawiciela handlowego), który w kolejnych krokach przypięty zostanie do użytkownika w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie. Należy przejść do aplikacji [Partnerzy] i za pomocą ikony wybrać [Nowa osoba]. W nagłówku okna, które się pojawi należy uzupełnić następujące pola:

Widok Podstawowe:

  • Partner – akronim pracownika
  • Nazwa – imię i nazwisko pracownika
  • Hasło wyszukiwania – nazwa, pod którą można będzie wyszukać pracownika w systemie Comarch ERP Enterprise
  • Adres – adres zamieszkania pracownika
  • Przedstawiciel (parametr należy zaznaczyć)
  • Odpowiedzialna organizacja
Ustawienia pracownika. Widok: Podstawowe
Uwaga
Na potrzeby funkcjonalności importowania wizyt handlowych do systemu CEE każdy przedstawiciel handlowy musi być jednocześnie użytkownikiem CEE. Więcej informacji odnośnie synchronizacji działań znajduje się TUTAJ.

Widok Pracownik:

  • Pracodawca– organizacja, której reprezentantem będzie tworzony pracownik
Ustawienia pracownika. Widok: Pracownik

Ustawione dane należy zapisać przyciskiem .

Dodanie do osób kontaktowych

Po utworzeniu pracownika konieczne jest dodanie go do osób kontaktowych pracodawcy. W tym celu należy otworzyć kartę pracodawcy (organizacji) w aplikacji [Partnerzy] i w dolnej części okna kliknąć przycisk . W nowo dodanym rekordzie należy wpisać akronim lub odszukać dodanego wcześniej pracownika.

Dodawanie pracownika do osób kontaktowych organizacji

Przypięcie do Kanału sprzedaży

Kolejnym krokiem jest przypięcie pracownika do wcześniej utworzonego Kanału sprzedaży. W tym celu w aplikacji [Przyporządkowania partnerów kanału sprzedaży] należy utworzyć nowe powiązanie, wciskając przycisk: i opcję [Dodaj] wybierając odpowiedni Kanał sprzedaży, utworzonego Partnera (pracownika) oraz odpowiedni typ klienta.

Uwaga
Obecnie jedynym obsługiwanym typem klienta jest B2B.
Wiązanie pracownika z Kanałem sprzedaży
Uwaga
Aby możliwe było przypięcie pracownika do Kanału sprzedaży, nie może posiadać on ról finansowych.

Ustawione dane należy zapisać przyciskiem .

Eksport zmian

W kolejnym kroku należy wyeksportować wszystkie dokonane zmiany. W aplikacji [Export Bus data] należy w zakładce [Aplikacja] wybrać utworzony Kanał sprzedaży, a w zakładce [Ustawienia przetwarzania] odpowiednią kolejkę przetwarzania.

Eksport danych pracownika w aplikacji [Eksport BUS data]

 

Czy ten artykuł był pomocny?