Logowanie

Wskazówka
Użytkownik poza standardowym widokiem ma także możliwość pracy w widoku poziomym aplikacji. Funkcjonalność ta dedykowana jest w szczególności użytkownikom tabletów.

Po uruchomieniu aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż zostanie wyświetlone okno logowania się do aplikacji. Aby zalogować się do aplikacji należy podać login i hasło użytkownika.

Uwaga
Wielkość znaków w nazwie użytkownika ma znaczenie.
Okno logowania w widoku poziomym
Okno logowania w widoku pionowym

W przypadku, gdy podane przez użytkownika hasło nie będzie prawidłowe, wówczas przy próbie logowania do aplikacji zostanie wyświetlony komunikat zaprezentowany poniżej.

Logowanie – nieprawidłowe dane

Powiadomienie o aktualizacji podczas logowania online

Jeżeli podczas logowania aplikacja wykryje, że istnieje nowsza wersja aplikacji, pojawi się komunikat o treści: „Wersja aplikacji jest nieaktualna. Czy chcesz w tym momencie wykonać aktualizację aplikacji? Dotychczasowe dane nie zostaną utracone” z przyciskami:

  • Aktualizuj – spowoduje pobranie najnowszej wersji i aktualizację aplikacji
  • Anuluj – następuje zalogowanie do aplikacji
Komunikat o treści: „Wersja aplikacji jest nieaktualna. Czy chcesz w tym momencie wykonać aktualizację aplikacji? Dotychczasowe dane nie zostaną utracone”

Możliwość zapamiętania hasła

Pod polem do wpisania hasła użytkownika znajduje się opcja Zapamiętaj mnie. Włączenie tej opcji wraz z zalogowaniem się spowoduje, że następne uruchomienie aplikacji przeniesie użytkownika do menu głównego Comarch Mobile, bez konieczności wpisywania hasła.

Opcja Zapamiętaj mnie

Aby wylogować się z aplikacji należy przejść do kafla Comarch Mobile Ustawienia i nacisnąć przycisk Wyloguj się.

Przycisk Wyloguj się
Uwaga
Klawisz funkcyjny Powrót oraz zamknięcie Comarch Mobile z poziomu ekranu aktywnych aplikacji nie spowodują wylogowania użytkownika z aplikacji.

Naciśnięcie przycisku Wyloguj się spowoduje przeniesienie użytkownika do okna logowania.

Okno logowania

Czy ten artykuł był pomocny?