Opcja dodania atrybutu do karty kontrahenta dostępna jest z kilku poziomów:
- Bezpośrednio z poziomu karty kontrahenta, poprzez wybranie opcji „+” w sekcji: Informacje dodatkowe,
- Poprzez wybór opcji: „Dodaj informację dodatkową” z poziomu opcji dodatkowych na karcie kontrahenta.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/06/Screenshot_2023.06.21_13.39.16.379-600x496.png)
Po wybraniu opcji dodania atrybutu zostanie wyświetlone okno z możliwością wybrania odpowiedniej klasy atrybutu a następnie okno z możliwością wpisania/wybrania odpowiedniej wartości dla wybrane klasy.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/06/Screenshot_2023.06.21_13.39.54.042-600x490.png)
Możliwość przypisania atrybutu do karty kontrahenta istnieje także z poziomu okna edycji kontrahenta oraz dodawania nowego kontrahenta.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/06/Screenshot_2023.06.21_13.40.29.294-1-600x440.png)
Użytkownik może modyfikować wprowadzone dane za pomocą przycisku: Edytuj lub usunąć przyciskiem: Usuń