Uwaga
Niedozwolona jest sytuacja, kiedy na jednym urządzeniu następuje zalogowanie się i synchronizacja (np. w celach testowych) na użytkownika, który równolegle pracuje produkcyjnie na innym urządzeniu. Wywołanie synchronizacji na pustej bazie mobilnej spowoduje wyczyszczenie odpowiednich pól i mapowań w systemie Comarch ERP, co będzie skutkowało licznymi problemami w pracy operatora działającego produkcyjne (kłopoty z dodaniem nowych kontrahentów, nieprawidłowa realizacja zamówień).
Generowanie bazy na nowo na urządzeniu
Aby wygenerować bazę na nowo należy:
- Usunąć bazę mobilną znajdującą na bezpośrednio w pamięci wewnętrznej urządzenia (nazwa bazy: data_c.db, baza może być podzielona na kilka plików np. data_c.db, data_c.db-shm, data_c.db-wal – należy usunąć je wszystkie). Po usunięciu mobilnej bazy wszystkie dane zostaną utracone,
- Wymusić zamknięcie aplikacji Mobilnej z poziomu zarządzania aplikacjami. Należy wejść w [Zarządzanie aplikacjami] wybrać CEE[Comarch Mobile], a następnie opcję [Wymuś zatrzymanie],
- Wymusić zatrzymanie można też poprzez reinstalację aplikacji. W tym celu należy uruchomić i zainstalować plik 3.Vendor.Core.apk,
- Uruchomić aplikację Comarch Mobile Sprzedaż i wykonać pierwszą synchronizację.