Widok sekcji [Diagnostyka] w zakładce [Ustawienia] w aplikacji Comarch Mobile został zaprezentowany poniżej:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot_2023.08.07_12.35.47.259-e1691406153848-320x52.png)
Opcja [Zapisz logi aplikacji do pliku] usprawnia analizę aplikacji Comarch Mobile. Po jej naciśnięciu użytkownikowi zostanie wyświetlony komunikat o treści: „Logi aplikacji zostaną zapisane na dysku. Czy chcesz kontynuować?” z możliwością wyboru jak na rysunku poniżej:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot_2023.08.07_12.36.19.876-1-320x85.png)
Wybór opcji [Potwierdź] oznacza zgodę na proces zapisania logów w pamięci urządzenia, natomiast wybór opcji [Anuluj], przerywa ten proces.
Po wyrażeniu zgody na kontynuację procesu logi zostaną zapisane w pamięci urządzenia w katalogu Documents/MoSLogs, o czym informuje komunikat: „Logi zostały zapisane w pliku MoSLogs_data_godzina.txt”, gdzie data i godzina są automatycznie uzupełniane informacjami z urządzenia.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot_2023.08.07_12.44.27.576-1-320x539.png)