Po naciśnięciu przycisku dostępnego na karcie kontrahenta zostanie wyświetlone menu z opcjami:
- [Dodaj notatkę] – umożliwia uzupełnienie notatki
- [Dodaj załącznik] – umożliwia dodanie załącznika do karty kontrahenta
- [Dodaj dokument] – umożliwia zarejestrowanie dokumentu sprzedaży
- [Pokaż kontrahenta na mapie] – umożliwia wyświetlenie lokalizacji kontrahenta
- [Wyznacz trasę] – umożliwia wyznaczenie trasy na wskazany adres kontrahenta
- [Dodaj do ulubionych] – umożliwia oznaczenie kontrahenta jako ulubiony
- [Edytuj kontrahenta] – umożliwia pełną edycję karty kontrahenta
Naciśnięcie przycisku [Edytuj kontrahenta] pozwala na pełną edycję karty kontrahenta. Edytując kartę kontrahenta użytkownik może dokonać zmiany w każdej sekcji:
- Informacje podstawowe
- Informacje kontaktowe
- Inne adresy
- Kontakty
- Księgowe (klasyfikacja podatkowa kontrahenta)
- Osoby kontaktowe
- Opis
- Notatki
- Załączniki
W poszczególnych obszarach istnieje możliwość dodania nowego adresu, kontaktu, osoby kontaktowej, notatki oraz załączników na karcie kontrahenta. Instrukcja dodawania poszczególnych elementów na karcie kontrahenta znajduje się TUTAJ.